با انتخاب صورت گرفته و اقبال نشان داده شده، انتظار از عقلای جریان انقلابی این است که ضمن دریافت پیام مجمع دوم و با اطمینان از اینکه چنانچه سررشته امور را به چنین جوانان لایقی بسپارند امورات مردم و نظام سروسامان خواهد گرفت.
کد خبر: ۸۱۲۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۱ 09 January 2020

به گزارش تابناک مازندران، مهندس صاحب حجتی منتخب اول مجمع ائتلاف نیروهای انقلاب گرگان شد.
بر اساس این گزارش، پیامی که این مجمع برای بزرگان و دلسوزان نیروهای انقلاب استان و شهرستان گرگان داشت مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری در بیانیه گام_دوم، در توجه و سپردن امور به جوانان بوده است.

گام دوم در مجمع بزرگ انقلابیون شهرستان گرگان برداشته شد
 
صاحب حجتی نشان داد که آمده است تا شانه‌هایش را زیر بار مسئولیت بدهد.
بیان و گفتمان او در مجمع دوم نشان از آن داشت که او دارای برنامه و ایده‌های نو برای توسعه استان است و مشکلات استان و شهرستان حوزه انتخابیه را به خوبی می‌شناسد و دسته‌بندی مناسبی برای مشکلات داشته و برای آنها راهکار دارد .
آرای او در انتخابات مجمع نشان داد که اولا نگاه جریان انقلابی و اولویت و ترجیح آنان، به جوانان توانمند و با رزومه اجرائی در سطوح ملی بوده و دوما بیانگر این مهم بود که مهندس_حجتی در بین همه جریانات انقلابی، ریشه و دارای پایگاه اجتماعی است و بعنوان یک جوان انقلابی ظرفیت آن‌را دارد که سلیقه‌های مختلف درون جریان انقلاب را با خود همراه کند و همانطور که در سخنان کوتاه ولی سنجیدهء خود در مجمع اشاره کرد، توان یک کار تشکیلاتی مدون را دارد، همه دوستان و حتی منتقدانش، توان تشکیلاتی او را صحه میگذارند. با انتخاب صورت گرفته و اقبال نشان داده شده، انتظار از عقلای جریان انقلابی این است که ضمن دریافت پیام مجمع دوم و با اطمینان از اینکه چنانچه سررشته امور را به چنین جوانان لایقی بسپارند امورات مردم و نظام سروسامان خواهد گرفت.
گام دوم در مجمع بزرگ انقلابیون شهرستان گرگان برداشته شد
 

تجربه هشت ساله دفاع_مقدس و پیشرفت‌های عرصه‌های مختلف در سالهای اخیر، بهترین گواه بر این مدعاست که هر جا به جوانان انقلابی و کارآمد اعتماد کردیم، بهترین نتیجه‌ها را گرفتیم و در این شرایط تنها راه برون رفت از وضعیت موجود، سپردن امور به جوانان انقلابی و توانمند و تسلط #گفتمان انقلاب است. امید است تا شاهد همراهی بزرگان و دلسوزان انقلابی در مرکز استان بوده و خود را برای برگزاری یک انتخابات پرشور آماده نماییم .

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار