رییس پلیس راه مازندران :
در محور کندوان (چالوس- کرج) تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت۱۵ تا ساعت۲۳ روز ۲۰دی از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸تا۲۳ روز جمعه ۲۱دی از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.
کد خبر: ۸۱۲۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴ 07 January 2020

به گزارش تابناک مازندران،  طبق برنامه هفتگی برای آسایش مسافرین ، محدودیت‌های ترافیکی از فردا چهارشنبه تا روز شنبه در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود.
بر اساس این گزارش، رییس پلیس راه مازندران گفت:این محدودیت‌ها در جاده‌های هراز،کندوان و سوادکوه از فردا چهارشنبه ۱۸دی تا شنبه ۲۱دی اجرا خواهد شد.
سرهنگ قدمی افزود:تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ظهر روز چهارشنبه ۱۸دی تا ساعت ۶روز شنبه ۲۱دی از محور‌های کرج – چالوس، هراز و سوادکوه و بالعکس ممنوع است.
تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.
به گفته وی در محور کندوان (چالوس- کرج) تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت۱۵ تا ساعت۲۳ روز ۲۰دی از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸تا۲۳ روز جمعه ۲۱دی از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.
رییس پلیس راه مازندران تصریح کرد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.
سرهنگ قدمی خاطر نشان کرد: تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثناء حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲تا۲۴ روز چهارشنبه ۱۸دی و همچنین از ساعت ۶صبح تا ۲۴روز‌های پنجشنبه و جمعه ۱۹و۲۰ دی از محور هراز ممنوع می‌باشد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار