معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: سرمایه گذار چینی هیچ مشکلی برای هیچ شغلی در استان پیش نمی آورد.
کد خبر: ۸۰۹۲۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵ 28 December 2019

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه  هدایت حاتمی در کارگروه صادرات غیر نفتی استان در سالن تدبیر استانداری کرمانشاه ضمن بیان اینکه دغدغه مجموعه مدیریتی استان جذب سرمایه گذار است گفت: تنها راه بیرون رفت از تورم و کاهش بیکاری جذب سرمایه گذار است، حضور سرمایه گذاران خارجی باعث رونق اقتصاد گردشگری و حمل و نقل کالا و مسافر می شود.

وی در ادامه تصریح کرد: ارتقاء توان مدیریتی و بهبود فضای کسب و کار هدف اصلی مجموعه مدیریتی استان است؛ لذا جذب سرمایه گذار چینی در صنعت تولید کاشی برای ایجاد حداقل ۱۴۰۰ شغل بوده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه در ادامه افزود: سرمایه گذاری چینی ایجاد اشتغال برای حداقل ۱۳۰۰ نفر کرمانشاهی متعهد شده است. قابل ذکر است که ۸۰ تا ۸۵ درصد کالاهای تولیدی این شرکت در بازارهای اروپایی و سی آی اس عرضه خواهد شد؛ لذا مشکلی برای کارخانه های تولید کننده استان پیش نخواهد آمد.

حاتمی با تاکید بر اینکه هیچ شغلی بخاطر حضور سرمایه گذار چینی پیش نمی آید بیان کرد: عملیات عمرانی مرز پرویزخان در ۳ جبهه در حال انجام است که یک مورد آن تا یک ماه آینده و مورد دیگر تا پایان فروردین ماه انجام خواهد شد. به طور کلی پیشرفت فیزیکی طرح جامع مرز پرویزخان ۷ درصد بوده که در طول ۱۱ ماه حاصل شده است.


وی در پایان افزود: نداشتن فرماندهی واحد در مرز پرویز خان برخلاف کشور عراق باعث ناهماهنگی های موجود شده که باید سریعا حل شود.

 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار