تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد با حساب یک بر صفر در نیمه اول از سد نساجی بگذرد.
کد خبر: ۸۰۹۰۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۴ 27 December 2019

 

دو تیم فوتبال پرسپولیس و نساجی از هفته دوازدهم لیگ برتر ایران از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این دیدار با تک گل وحید امیری در دقیقه ۳۴ به نفع شاگردان کالدرون به اتمام رسید.

بازی را نساجی بهتر آغاز کرد و توپ و میدان را در اختیار داشت اما نخستین موقعیت جدی را پرسپولیس در دقیقه ۳ به وجود آورد که ضربه سر کنعانی‌زادگان به بیرون رفت. پس از این حمله سرخ‌ها، باز هم نساجی بود که توپ و میدان را در اختیار داشت اما بازیکنان این تیم توانایی استفاده از مالکیت زیاد را نداشتند. بارها حرکات این تیم تا پشت محوطه جریمه میزبان ادامه پیدا می‌کرد اما بی‌دقتی در پاس‌ها آخر مانع از ایجاد موقعیت برای زامهران و عباس‌زاده می‌شد.

پس از ضربه سر کنعانی‌زادگان، ۲۷ دقیقه طول کشید تا موقعیت جدی بعدی به وجود بیاید. حرکت ترکیبی بازیکنان پرسپولیس در دقیقه ۳۰ توپ را به پشت محوطه جریمه رساند که ضربه زیبای ترابی را حقیقی به کرنر فرستاد. مهاجم شماره ۹ پرسپولیس پشت توپ قرار گرفت و به زیبایی آن را به روی دروازه ارسال کرد که ضربه سر نوراللهی در دقیقه ۳۱ به شکلی خطرناک از کنار دروازه حقیق به بیرون رفت.

در حالی که نساجی برای حمله جدیدی برنامه‌ریزی می‌کرد، اشتباه عباس‌زاده باعث به وجود آمدن ضدحمله برای پرسپولیس شد که حرکت پا به توپ ترابی، توپ را به علیپور رساند و او هم بعد از حضور در محوطه جریمه، توپ را برای وحید امیری ارسال کرد و جاگییری مناسب این بازیکن در بین مدافعان نساجی سبب شد تا توپ روی سر او فرود بیاید و گل نخست پرسپولیس در دقیقه ۳۴ به ثمر برسد.

پس از این نساجی فرصت داشت که روی ضربه سر سینا زامهران به گل تساوی برسد که توپ به شکلی خطرناک از بالای دروازه به بیرون رفت تا بازی با پیروزی یک گله پرسپولیس در نیمه اول به پایان برسد.

ترکیب پرسپولیس: بوژیدار رادوشوویچ، ، محمد کنعان‌زادگان، شجاع خلیل زاده، مهدی شیری، محمد انصاری، محسن ربیع‌خواه، احمد نوراللهی، وحید امیری، بشار رسن، مهدی ترابی و علی علیپور

ترکیب نساجی: علیرضا حقیقی، مجتبی بیژن، مجتبی ممشلی، حامد شیری، احسان قهاری، سیدمحمد میری، محمدعرفان معصومی، علی‌اصغر عاشوری، حسین زامهران، رحمان جعفری و محمد عباس‌زاده

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار