صعود یک تیم مازندرانی پس از سال‌ها به لیگ برتر کل استان مازندران را شاد کرد. همه استان و شهر‌های مازندران خوشحال بودند و من هم در استادیوم حضور داشتم و کنار هم‌محلی‌ها و دوستان خودم شادی کردم. حالا هم اگر بازی کنم و گل بزنم به احترام مردم مازندران و هواداران نساجی مازندران شادی نخواهم کرد.
کد خبر: ۸۰۸۹۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۰ 26 December 2019

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس به خبرورزشی گفت: اگر در زمین باشم که تمام تلاش خودم را برای موفقیت پرسپولیس انجام می‌دهم. اگر هم روی نیمکت بنشینم برای موفقیت همبازیانم دعا می‌کنم.
اظهار نظر جالب شجاع خلیل زاده درباره نساجی مازندران + عکس
خبرورزشی، چندی پیش شجاع خلیل‌زاده مدافع پرسپولیس سه کودک بیمار را به آرزوی‌شان رساند. ماجرا از این قرار بود که این سه کودک به شدت هوادار پرسپولیس و شجاع خلیل زاده هستند. با توجه به بیماری سخت و صعب‌العلاج این کودکان، خانواده آن‌ها با هماهنگی قبلی به دیدن شجاع خلیل زاده در رستورانی در شمال شهر تهران رفتند و ...
به همین بهانه با شجاع خلیل زاده تماس گرفتیم که حرف‌های جالبی زد.

شنیدیم کار ارزشمندی انجام دادی و سه کودک بیمار پرسپولیسی را به آرزوی‌شان رساندی.
نه! لطفاً این حرف را نزنید. من افتخار می‌کنم خدمت این ۳ هوادار باحال رسیدم. امیدوارم با دعای همه هواداران پرسپولیس این ۳ کودک بیمار شفا پیدا کنند.

ولی عکاس ما سهیل سعادتمندی تعریف می‌کرد خانواده‌های این ۳ کودک اجازه عکاسی ندادند.
سهیل عکس گرفت ولی خواسته خانواده این عزیزان این بود که تصاویر آنان منتشر نشود. به هر حال دوست نداشتند عکس‌های این بچه‌ها منتشر شود.

به گفته عکاس خبرورزشی این ۳ کودک کلی از دیدن تو روحیه گرفتند؟
من هم کلی انرژی گرفتم. اینکه با ملاقات با چنین هوادارانی خیلی چیز‌ها را متوجه می‌شوی. خیلی چیز‌ها دستگیرت می‌شود که چه کسانی و چقدر زیاد و دلی طرفدار پرسپولیس هستند و این وظیفه من و همبازیانم را سنگین می‌کند.

بگذریم، جمعه یک بازی عقب‌افتاده با نساجی مازندران دارید. چه حسی داری؟
نساجی مازندران تیم استانم است و خیلی این تیم را دوست دارم ولی پرسپولیس عشق من است. در حال حاضر بازیکن پرسپولیس هستم و به این تیم تعهد دارم.

می‌دانم روز صعود تاریخی نساجی مازندران به لیگ برتر هم به ورزشگاه راه‌آهن رفته بودی و کلی هم با علی علیپور شادی کردی. حالا اگر به نساجی گل بزنی شادی می‌کنی؟
بله، صعود یک تیم مازندرانی پس از سال‌ها به لیگ برتر کل استان مازندران را شاد کرد. همه استان و شهر‌های مازندران خوشحال بودند و من هم در استادیوم حضور داشتم و کنار هم‌محلی‌ها و دوستان خودم شادی کردم. حالا هم اگر بازی کنم و گل بزنم به احترام مردم مازندران و هواداران نساجی مازندران شادی نخواهم کرد.

یعنی ممکن است در این بازی هم نیمکت‌نشین باشی؟
اگر در زمین باشم که تمام تلاش خودم را برای موفقیت پرسپولیس انجام می‌دهم. اگر هم روی نیمکت بنشینم برای موفقیت همبازیانم دعا می‌کنم. همان‌طور که بار‌ها گفته‌ام تابع تصمیم کادر فنی هستم.

شنیدیم در رستورانی هم که به اتفاق گابریل کالدرون، محمد انصاری، وحید امیری و... حضور داشتید کلی سرمربی تیم را تحویل گرفته و از او پذیرایی کردی!
به هر حال ما ایرانی‌ها مهمان‌نواز هستیم. ایشان هم مهمان بودند و نسبتاً غریبه و...

نساجی مازندران چند بازیکن خود را به دلایل مختلف از جمله اردوی تیم امید و فسخ یک‌طرفه قرارداد در اختیار ندارد. این شرایط به نفع شما نیست؟
نساجی مازندران تیم فوق العاده‌ای است. تا جایی که بازی‌های این تیم را دیدم فوتبال بازی می‌کند و دنبال ضدفوتبال نیست. به نظرم بازی قشنگی می‌شود و نساجی بدون این نفرات هم فکر می‌کنم تیم خطرناکی است.

نتیجه چه می‌شود؟
نتیجه را که نمی‌توان در فوتبال حدس زد، اما امیدوارم هر تیمی بهتر بازی کرد و حقش بود برنده شود. با توجه به اینکه بازی در استادیوم آزادی برگزار می‌شود بنابراین شانس پرسپولیس برای بردن بیشتر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار