سرپرست تعزیرات حکومتی قزوین:
سرپرست تعزیرات حکومتی قزوین : تا پایان آذر ماه امسال ، به بیش از6 هزارویکصدپرونده متخلفین اقتصادی رسیدگی شده است.
کد خبر: ۸۰۸۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶ 24 December 2019

رسیدگی به 6 هزار پرونده تا پایان آذر ماه

به گزارش تابناک قزوین،سرپرست تعزیرات حکومتی استان قزوین،هوشنگ محمدی سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی عملکرد این دستگاه را تا پایان نه ماهه سال جاری تشریح کرد.
محمدی اظهار کرد: در این مدت تعداد 5597 فقره پرونده در حوزه کالا و خدمات،336 پرونده در بخش قاچاق کالا و ارز و172پرونده مربوط به بهداشت، دارو و درمان رسیدگی شده است.
وی گفت:بیشترین تخلفات در بخش صنفی استان مربوط به عدم درج قیمت ،گران فروشی، کم فروشی وعدم صدورو ارایه فاکتوراعلام کرد.
محمدی ادامه داد: بیشترین تخلفات در حوزه قاچاق کالا و ارز مربوط به ماینر بوده و پس از آن سوخت و دخانیات قرار دارند.
مبلغ ریالی محکومیت متخلفین تا پایان آذرماه امسال بیش از 226میلیارد و هشتصد میلیون ریال بوده است.
سرپرست تعزیرات حکومتی استان ضمن اشاره به استمرار گشت های مشترک سیار این اداره کل با دستگاههای نظارتی ذی ربط در خصوص طرح یارانه ها، نسبت به هرگونه تخلف صنفی در حوزه صلاحیت های تعزیرات حکومتی هشدار داد و تصریح کرد وظیفه ذاتی تعزیرات حکومتی رسیدگی به تخلفات در محکمه است و با توجه به شرایط حاظر در بحث نظارت ها ورود می کنیم و به شکایات با فوریت رسیدگی می شود.
او ادامه داد تسریع در زمان رسیدگی به شکایات مردم با تکیه برقانون و فارغ از همه نگاهها و جریانها ،قاطعانه ادامه دارد و به این مهم عمل می شود. نقش حمایتی و پیشگیرانه این اداره کل در شرایط حاضر جهت حمایت از اقشار آسیب‌پذیر ،سالم‌سازی فضای کسب و کار، حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان به ویژه در مقابل گران‌فروشی پر رنگ ترو موثرتر شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار