خليل‌زاده در مسابقات تداركاتي پيش از ليگ نوزدهم دو بار از زمين اخراج شد(!) كه اين مساله براي كالدرون قابل هضم نبود.
کد خبر: ۸۰۷۷۹۴
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۶ 23 December 2019

يكي از اختلاف نظرهاي اساسي گابريل كالدرون با شجاع خليل‌زاده كه حتي پيش از شروع فصل به وجود آمد اين بود كه مدافع پرسپوليس بيش از حد كارت مي‌گيرد. خليل‌زاده در مسابقات تداركاتي پيش از ليگ نوزدهم دو بار از زمين اخراج شد(!) كه اين مساله براي كالدرون قابل هضم نبود. بعدها يكي از دلايل نيمكت‌نشيني شجاع و اصرار كالدرون به استفاده از زوج جلال حسيني و محمدحسين كنعاني‌زادگان در قلب خط دفاع هم همين بود. مربي آرژانتيني چند بار در اين مورد با شجاع حرف زد و به او هشدار داد، اما وقتي تلاش‌هايش به جايي نرسيد، در ديدار با نفت مسجد سليمان او را نيمكت‌نشين كرد. حالا اما به نظر مي‌رسد خليل‌زاده بعد از بازگشت به تركيب تصميم گرفته در اين مورد دقت بيشتري به خرج بدهد.

جالب است بدانيد او در 9 بازي اول ليگ امسال 4 كارت زرد دريافت كرد و غير از دو جلسه محروميت ناشي از داربي، ديدار با فولاد را هم به دليل 4 كارته شدن از دست داد، اما فعلا و در بازگشت به ارنج، در 4 بازي انجام‌شده تنها يك كارت گرفته؛ اخطاري كه آن هم به خاطر درگيري با بهنام برزاي در دقايق پاياني بازي با گل‌گهر سيرجان به خليل‌زاده تعلق گرفت. به نظر مي‌رسد او ناچار شده حواسش را جمع كند، چون مي‌داند كالدرون در اين مورد با كسي شوخي ندارد.

حتي ظاهرا يكي از دلايل دور شدن سيامك نعمتي از تركيب هم همين بي‌مبالاتي او در كارت گرفتن بوده است. نعمتي فصل را با حضور در ارنج اصلي شروع كرد، اما ظرف شش هفته 4 كارت زرد گرفت تا يكي از سريع‌ترين محروميت‌هاي ليگ نوزدهم را تجربه كند. پس از آن سهم نعمتي از بازي‌هاي پرسپوليس كمتر و كمتر شد. اين مساله نشان مي‌دهد كالدرون به شدت روي اخطار گرفتن بازيكنان حساس است و اصلا قبول نمي‌كند كه شاگردانش كارت مفت بگيرند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار