در بجنورد MRI گرفتم. در آنجا متخصصان اعلام کردند که چون مصدومیتم تازه است امکان تشخیص دقیق وجود ندارد. چیزی که مشخص است این است که از ناحیه مینیسک زانو دچار مصدومیت شده‌ام، اما درصد دقیق آن مشخص نیست و نیاز به بررسی دارد.
کد خبر: ۸۰۷۲۳۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰ 20 December 2019

 قهرمان کشتی المپیک و جهان گفت: فکر نمی‌کنم مصدومیتی که برایم پیش آمده، جدی باشد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس، حسن یزدانی درمورد مصدومیتش و عدم حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان اظهار داشت: مصدومیتی از قبل داشتم، اما اخیراً در تمرینات تشدید شد. فردا قرار است یک تیم پزشکی شرایطم را بررسی کرده و تعیین تکلیف کند.

وی ادامه داد: در بجنورد MRI گرفتم. در آنجا متخصصان اعلام کردند که چون مصدومیتم تازه است امکان تشخیص دقیق وجود ندارد. چیزی که مشخص است این است که از ناحیه مینیسک زانو دچار مصدومیت شده‌ام، اما درصد دقیق آن مشخص نیست و نیاز به بررسی دارد.

قهرمان کشتی المپیک و جهان در برنامه تلویزیونی «ورزش و مردم» گفت: فکر نمی‌کنم مصدومیتم جدی باشد. شاید 5-6 هفته روند درمانی‌ام طول بکشد. انشالله به زودی برخواهم گشت تا یک بار دیگر بتوانم پرچم کشورم را در مسابقات جهانی و المپیک به اهتزاز دربیاورم. اگر مشکل خاصی نباشد یک تا دو ماه آینده تمریناتم را روی تشک کشتی آغاز می‌کنم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار