استاندار خوزستان خبرداد:
استاندار خوزستان گفت: با پیگیری‌های اتاق بازرگانی اهواز، از ابتدای بهمن ماه فعالیت خط هوایی اهواز- عمان توسط شرکت هواپیمایی قشم آغاز می‌شود.
کد خبر: ۸۰۷۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۸ 22 December 2019

غلامرضا شریعتی اظهار کرد: این خط هوایی می‌تواند روند فعالیت‌های تجاری با کشور عمان را تسهیل ببخشد و در نهایت استان خوزستان از این طریق، سهم خود در بازار این کشور را افزایش دهد.

وی افزود: پرواز اهواز به عمان که از اول بهمنماه آغاز می‌شود، کمک بسیار بزرگی به امر تجارت است و همراهی و همکاری بخش‌های مختلف اقتصادی در این راستا از اهمیت ویژهای برخوردار است.

استاندار خورستان تصریح کرد: برقراری این خط هوایی بین استان خوزستان و کشور عمان یک کار ارزشمند برای اقتصاد استان است و باید از این ظرفیت ایجاد شده بهره‌مند شد.

شریعتی همچنین با بیان اینکه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان خوزستان در بهار امسال رتبه اول و در تابستان رتبه دوم را بین دیگر استان‌های کشور کسب کرده است، گفت: دبیرخانه این شورا بر عهده اتاق بازرگانی اهواز است و امیدواریم روند موجود، برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و فعالان اقتصادی همواره ادامه داشته باشد.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: دستگاه‌های دولتی در استان خوزستان باید شرایط کسب و کار در استان را برای فعالان اقتصادی تسهیل ببخشند و یکی از محوری ترین وظایف این شورا تحقق این امر است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار