داغترین خبر این روز، در ساعات پایانی روز منتشر شد که جامعه کشتی را در بهت فرو برد. مصدومیت کشتی گیر مدال آور کشور، حسن یزدانی خبری بود که از سوی منابع آگاه منتشر شد.
کد خبر: ۸۰۷۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰ 19 December 2019

 نخستین روز جام باشگاه‌های کشتی جهان با اتفاقات و حوادث مختلفی همراه بود که برخی اختلالات اجرایی از یک‌سو در آغاز رقابت‌ها و انتشار خبر مصدومیت حسن یزدانی در پایان این روز ازجمله مهم‌ترین خبرهای روز نخست رقابت‌ها بود.

 به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، نخستین از رقابت‌های جام باشگاه‌های کشتی جهان در بجنورد، دیروز با حضور مردم و مسئولان برگزار شد و در رشته فرنگی فینالیست‌ها و در رشته آزاد نیز گروه‌بندی تیم‌های حاضر مشخص شد.

در نخستین ساعات برگزاری مسابقات که قرار بود تیم‌های حاضر در رشته‌فرنگی به وزن‌کشی بپردازند، به گفته طهماسبی، سرپرست اجرایی مسابقات، تأخیر در صدور کارت‌های شناسایی داوران باعث شد تا وزن‌کشی کشتی گیران فرنگی پس از گذشته قریب به یک ساعت از مهلت مقرر انجام شود.

پس از برگزاری مراسم وزن‌کشی، کشتی‌ها در حالی آغاز شد که ناقص بودن تیم‌ها در همان ابتدا، باعث ناراحتی کشتی دوستان حاضر در سالن شد.

در ابتدای رقابت‌ها همچنین خالی بودن سکوهای تماشاگران توی ذوق می‌زد اما باگذشت رقابت‌ها مردم کشتی دوست استان به سالن ورزشی دانشگاه بجنورد آمدند و شور و حال خاصی را به برگزاری رقابت‌ها بخشیدند، البته بسیاری از صاحب‌نظران بر این باورند اگر بلیت ۲۰ هزارتومانی ورودی مسابقات، مبلغ کمتری داشت، حضور بیشتر مردم نیز امکان‌پذیر بود.

پس از برگزاری کشتی‌های فرنگی در صبح و عصر و پایان مرحله مقدماتی تیم‌های بازار بزرگ ایران و سیناصنعت ایذه به‌عنوان تیم‌های اول گروه‌های A و B به دیدار فینال راه یافتند و تیم‌های آذربایجان و گهرزمین سیرجان نیز به‌عنوان تیم‌های دوم راهی دیدار رده‌بندی شدند.

رده‌بندی تیم‌ها در پایان دیدارهای مقدماتی به شرح زیر است:
گروه A ـ: ۱- بازار بزرگ ایران ۲- آذربایجان ۳- هند
گروه B ـ: ۱- سیناصنعت ایذه ۲- گهرزمین سیرجان ۳- ارمنستان

نتایج دیدارهای مقدماتی به شرح زیر است:
گروه A ـ:
دور اول: بازار بزرگ ایران ۸- هند ۲
دور دوم: آذربایجان ۶- هند ۴
دور سوم: بازار بزرگ ایران ۹- آذربایجان ۱

گروه B ـ:
دور اول: سیناصنعت ایذه ۵- گهرزمین سیرجان ۴
دور دوم: سیناصنعت ایذه ۸- ارمنستان یک
دور سوم: گهرزمین سیرجان ۷- ارمنستان یک

برگزاری مراسم افتتاحیه مسابقات با حضور رئیس کمیته ملی المپیک نیز از دیگر برنامه‌های نخستین روز جام باشگاه‌های کشتی جهان بود که در این مراسم علاوه بر سخنرانی صالحی امیری، اجراهای بومی محلی، مزین کننده برنامه افتتاحیه بود.

در انتها نیز تنور کشتی آزاد با برگزاری گروه‌بندی آن داغ شد به‌نحوی‌که تیم‌های به شرح ذیل حریف‌های خود را شناختند.

گروه A ـ: بازار بزرگ ایران – گرجستان- هند - چین
گروه B ـ: دانشگاه آزاد اسلامی مازندران- اترک خراسان شمالی- آذربایجان- قرقیزستان

در دومین روز رقابت‌های کشتی جام باشگاه‌های جهان، تیم‌های کشتی آزاد از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه به وزن‌کشی می‌پردازند و از ساعت ۱۰ نیز رقابت‌های مقدماتی آغاز می‌شود.

عصر امروز نیز دیدارهای رده‌بندی و فینال کشتی فرنگی برگزار خواهد شد.

اما شاید داغترین خبر این روز، در ساعات پایانی روز منتشر شد که جامعه کشتی را در بهت فرو برد. مصدومیت کشتی گیر مدال آور کشور، حسن یزدانی خبری بود که از سوی منابع آگاه منتشر شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار