رپورتاژ آگهی
خیلی مهم است که برای چاپ کارت ویزیت از چه چاپی استفاده کنید زیرا جلوه نهایی کارت ویزیت را چاپ آن مشخص می کند. هر اندازه که چاپ بهتری داشته باشید کیفیت نهایی کارت ویزیت با ارزش تری خواهید داشت. اگر که راجع به چاپ کارت ویزیت و انواع چاپ آن اطلاعات ندارید نگران نباشید در ادامه انواع چاپ کارت ویزیت را توضیح خواهیم داد.
کد خبر: ۸۰۶۹۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰ 18 December 2019

چاپ فوری کارت ویزیت با کمترین هزینه

چنانچه که به دنبال مخاطبان بسیار زیاد و ایجاد بازاری وسیع برای فروش محصولات یا خدمات خود هستید با ما همراه باشید تا راهی مطمئن و تضمین شده را به شما نشان دهیم. پیشنهاد ما به شما استفاده از کارت ویزیت است.

کارت ویزیت

کارت ویزیت صفحه ای است که به مخاطبان خود فرصت آشنایی با بیزنیس، خدمات، محصولات و راه های تماس با کمپانی شما را می دهد. کارت ویزیت پتانسیل زیادی در به دست آوردن و جذب مشتری دارد به همین علت است که از گذشته های خیلی دور تا به الان مورد استفاده قرار می گیرد. چاپ فوری کارت ویزیت با کمترین هزینه جزو دغدغه های افرادی است که به دنبال به دست آوردن بازار فروش در کمترین زمان و رسیدن به سود زود بازده می باشد.

چرا کارت ویزیت؟

ابتدا به این سوال پاسخ دهیم که چرا از کارت ویزیت استفاده می کنیم. زمانی را تصور کنید که پس از مصاحبه با افراد از شما درخواست ادرس یا تلفن می کنند و شما با عجله از یک تکه کاغذ برای یادداشت اطلاعات استفاده می کنید. علاوه بر این که این اتفاق کاملا غیر حرفه ای است باید بدانید که سرانجام آن کاغذ در سطل زباله است. چنانچه که پس از تعامل با افراد به آنها راه های ارتباطی درج شده روی کارت را بدهید و فرض بر آنکه کارت شما قدرت جذب کافی را داشته که نگهداری شود در زمان احساس نیاز قابل پیگیری خواهید بود.
ضمنا این فرصتی است که شما را به افراد یادآوری کند.همین طور که می دانید با پیشرفت تکنولوژی هنوز هم افرادی هستند که از تلفن همراه های ساده استفاده می کنند. خب ساده است که برای جذب چنین مشتریانی باید از کارت ویزیت استفاده کرد تا دسترسی سریع افراد را به کسب و کار شما فراهم کند. اما باید بدانید که هر کارت ویزیتی موفق نخواهد شد و لازم است که کارت ویزیت شرایطی خاصی داشته باشد تا موفق شود. در ادامه ویژگی هایی که یک  کارت ویزیت باید داشته باشد تا موفق شود را ذکر خواهیم کرد.

چاپ فوری کارت ویزیت

ویژگی کارت ویزیت موفق

قبلا گفتیم که هر کارت ویزیتی شانس موفق شدن را ندارد و نیاز است که کارت ویزیت فیلترها و موارد خاصی را رعایت کند تا به موفقیت برسد. این شرایط حاوی دستور العمل هایی هستند که به تفضیل در ادامه به آن می پردازیم.

کیفیت کاغذ کارت ویزیت

کاغذ با کیفیت میزان حرفه ای بودن شما را نشان خواهد داد، زیرا که استفاده از کاغذ بی کیفیت، شل و ارزان علاوه بر اینکه در نهایت کیفیت چاپ را پایین خواهد آورد به راحتی پاره خواهد شد و در نهایت جایی جز سطل آشغال نخواهد داشت. کارت ویزیت با کاغذ بی کیفیت شانس پیدایش مخاطبان جدید و برقرای ارتباط در صورت لزوم را از شما خواهد گرفت. اما بالعکس کارت ویزیت محکم عمر طولانی خواهد کرد و شانس گشتن در میان افراد و دست به دست شدن را به دست خواهد آورد. پس چنانچه که می خواهید چاپ فوری کارت ویزیت با کمترین هزینه موفقی داشته باشید از کاغذهای ارزان به هیچ وجه استفاده نکنید.

انتخاب طرح خلاقانه و جذاب

شما هم تا به حال کارت ویزیت هایی را دیده اید که طرح های تکراری داشته یا ساده و بدون جذابیت بوده اند و مطمئنا شما را هم جذب نکرده است. کارت ویزیت های جذاب و خلاقانه شانس بسیار زیادی برای دست به دست شدن دارند زیرا اگر که جذاب باشند همه در مورد آن حرف خواهند زد و دست به دست خواهند شد.
 شما می تواند با استفاده از طرح لایه باز رایگان کارت ویزیت طرح های خلاقانه جذاب و متفاوتی برای کسب و کار خود به وجود بیاورید. همچنین این فرصت به شما داده می شود تا چاپ فوری کارت ویزیت با کمترین هزینه ای داشته باشید. ایده هایی جدیدی چون طراحی خود کاغذ کارت ویزیت به اشکال مختلف نزدیک به کسب و کار شما نیز می تواند ایده جالبی برای جذاب تر شدن کارت ویزیت باشد.

چاپ کارت ویزیت

چاپ با کیفیت

خیلی مهم است که برای چاپ کارت ویزیت از چه چاپی استفاده کنید زیرا جلوه نهایی کارت ویزیت را چاپ آن مشخص می کند. هر اندازه که چاپ بهتری داشته باشید کیفیت نهایی کارت ویزیت با ارزش تری خواهید داشت. اگر که راجع به چاپ کارت ویزیت و انواع چاپ آن اطلاعات ندارید نگران نباشید در ادامه انواع چاپ کارت ویزیت را توضیح خواهیم داد.

انواع چاپ کارت ویزیت

کارت های ویزیت به دو صورت دیجیتال و افست چاپ می شوند. هر کدام از این چاپ ها ویژگی و مراحل خاص خود را دارند.

چاپ افست

چاپ افست کیفیت تقریبا بالایی در چاپ  تصاویر دارد. سرعت در این نوع چاپ بالا است و همچنین در تیراژ بالایی چاپ می شود و همین امر سبب می شود که مقرون به صرفه تر نسبت به چاپ های دیگر باشد. در بحث معایب چاپ افست می توان به این مسئله اشاره کرد که محدودیت رنگی وجود دارد و ممکن است که کیفیت تصاویر پایین باشد و رنگ ها دقیقا آن طور که طراحی شده بود عینا چاپ نشوند.

چاپ دیجیتال

دستگاه های چاپ دیجیتال متصل به یک کامپیوتر است. تمامی اطلاعات را از کامپیوتر گرفته و به دستگاه می دهد تا آن را روی کارت یا ورقه های کاغذ چاپ کند درست مانند یک پرینتر که به سیستم وصل می شود. البته دستگاه چاپ دیجیتال ابعاد بزرگتری از یک پرینتر معمولی دارد. در باره ویژگی های چاپ دیجیتال می توان گفت که کیفیت بالایی در چاپ دارد و رنگ ها را عینا همانطور که در تصاویر است چاپ می کند. دلیل این امر هم استفاده از سیستم RGBمی باشد. سرعت در چاپ دیجیتال بسیار بالا است به طوری که در کمتر از زمان یک روز کاری از زمان سفارش تا چاپ نهایی زمان خواهد برد.

هزینه چاپ کارت ویزیت

پوشش کارت ویزیت

پس از چاپ کارت ویزیت برای این که کارت ویزیت را از تا خوردگی، شکستگی، خش وسایر عوامل محیطی حفظ کنیم و همچنین برای جلا بخشیدن به کارت ویزیت و با ارزش نشان دادن آن لازم است که روی کارت ویزیت روکش یا پوششی قرار بدهیم. پوشش ها نیز براساس جنسشان انواع مختلفی دارند. در ادامه بهترین پوشش ها را برای کارت ویزیت توضیح خواهیم داد.

پوشش لمینت

به عمل  پوشش دادن بر روی هر چیز لمینت کردن می گویند. حتما قبلا این واژه را در صنف کف پوش یا دندانپزشکی شنیده اید. در صنعت چاپ هم از این واژه برای پوشش دادن به کارت ویزیت استفاده می کنند.

پوشش ورنی

پوشش ورنی، پوشش جوهری بدون رنگ و ارزانی است که مقاومت زیادی به کارت نمی دهد، کارت را در برابر رطوبت و گرما حفظ نمی کند و تنها به آن جلا می بخشد. پوشش ورنی که به رنگ چاپ می دهیم به دو صورت مات یا براق است. اگر توقع عمر بیشتری از یک کارت دارید این پوشش، انتخاب مناسبی برای شما نمی باشد.

پوشش یووی

پوشش یو وی لایه براق یا ماتی است که روی چاپ قرار می گیرد و با نور فرابنفشی که به چاپ تابیده  می شود آن را خشک می کند. این روش گران تر از سایر روش ها است زیرا سریعتر از روش های دیگر می باشد.

پیشنهاد هایی دیگر وجود دارد تا کارت ویزیت خود را جذاب تر کنید. مانند استفاده از تضاد رنگی در تصاویر. به عنوان مثال استفاده از متن مشکی در پس زمینه سفید آن هم به شکل بولد باعث دیده شدن اطلاعات و جلب توجه بیشتر مخاطب می شود. برای جذاب تر کردن کارت ویزیت  خود می توانید فونت و افکت های متفاوتی استفاده کنید. استفاده از فلونت های سه بعدی کارت ویزیت شما را بیشتر جذاب می کند.
برای چاپ کارت ویزیت با کمترین هزینه لازم است بدانید که هرچه تیراژ یا تعداد بالاتر برود هزینه هر نسخه پایین تر می‌آید همچنین  با چاپ بیشتر به تعداد افراد بیشتری دسترسی خواهید داشت و می توانید پیام تبلیغاتی خود را با افراد بیشتری به اشتراک بگذارید. برای مشاهده طرح بنر آرایشگاه زنانه با ما همراه باشید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار