کد خبر: ۸۰۵۷۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۹ 14 December 2019

به گزارش روابط عمومی پلیس مازندران، سردار سیدمحمود میرفیضی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی، منازل، خودرو و اموال داخلی خودرو در شهرستان جویبار، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی آن فرماندهی قرار گرفت.

وی با اشاره به شناسایی یکی از اعضای باند مورد نظر ، افزود: پس از هماهنگی های قضائی، متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد و در بازجویی های به عمل آمده به چندین فقره سرقت با همدستی چهار نفر دیگر از اعضای باند اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی مازندران، همچنین اظهار داشت: سایر همدستان متهم نیز در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند و در مجموع به ۵۰ فقره سرقت شامل سرقت از اماکن خصوصی، منازل، خودرو و اموال داخلی خودرو در این شهرستان اقرار کردند.

میرفیضی از کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی از مخفیگاه متهمان خبر داد و اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان این که رعایت هشدارهای انتظامی فرصت سرقت را از افراد فرصت طلب و سارقان سلب می کند، به مردم توصیه کرد: با انجام اقدامات پیشگیرانه و همکاری با ماموران انتظامی؛ پلیس را در تامین نظم و امنیت یاری دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار