کد خبر: ۸۰۴۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۸ 08 December 2019

در پایان رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام آلانز - روسیه که 16 و 17 آذر در شهر ولادی قفقاز برگزار شد ، محمد جواد ابراهیمی در 92 کیلوگرم به نشان نقره و امیرحسین زارع در 125 کیلوگرم به نشان برنز رسیدند.

امیرمحمد یزدانی و عباس فروتن دو کشتی گیر دیگر مازندرانی به همراه علیرضا سرلک و مجید داستان دو ملی پوش دیگر کشورمان از کسب نشان بازماندند.

در وزن های مختلف این رقابتها نتایج زیر بدست آمد:

در وزن 57 کیلوگرم علیرضا سرلک در دور نخست ، 6 بر 4 مغلوب عظمت توسکایف از روسیه شد و با توجه به شکست این کشتی گیر، سرلک از دور رقابت ها کنار رفت.    
در 61 کیلوگرم مجید داستان پس از استراحت در دور نخست ، در دور دوم مقابل رستم کاراخانوف از روسیه 12 بر 6 مغلوب شد و با توجه به مغلوب شدن این کشتی گیر روس در دور بعد، داستان از مسابقات حذف شد.  
در 65 کیلوگرم امیرمحمد یزدانی پس از استراحت در دور نخست ، در دور دوم بخان گویگریف قهرمان جهان از روسیه را 10 بر صفر شکست داد اما در مبارزه بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل کوربان شیرایف از روسیه  10 بر صفر شکست خورد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال، به گروه بازنده ها رفت. وی در این گروه 6 بر 4 مغلوب حریف روس خود شد و از دور رقابت ها کنار رفت.     
در 92 کیلوگرم محمدجواد ابراهیمی پس از استراحت در دور نخست ، در دور دوم 11 بر یک مقابل بابولی سولویف از روسیه به پیروزی دست یافت. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل اصلان بک سوتیف از روسیه 6 بر 3 به پیروزی دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله باتیربک چاکولوف از روسیه را با نتیجه 2  صفر از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد. ابراهیمی در دیدار فینال مقابل ماگومد کوربانوف از روسیه 4 بر 2 مغلوب شد و به نشان نقره رسید.   
در 97 کیلوگرم عباس فروتن پس از استراحت در دور نخست ، در دور دوم مقابل احمد باتایف از روسیه با نتیجه 4 بر 3 به پیروزی دست یافت. وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل الیزبار اودیکادزه دارنده نشان برنز جهان از گرجستان 4 بر صفر مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی، فروتن از دور رقابت ها کنار رفت.     
در وزن 125 کیلوگرم امیرحسین زارع  پس از استراحت در دور نخست ، در دور دوم 12 بر 2 از سد حسن بای رحیم اف دارنده مدال برنز جهان از ازبکستان گذشت. وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی با توجه به حاضر نشدن آتساماز تبلویف از روسیه به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی رفت. زارع در این مرحله و در یک کشتی نزدیک با نتیجه 3 بر 2 مغلوب باتراز گازایف از روسیه شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در دیدار رده بندی 10 بر صفر نیکولاس گویازدوفسکی دارنده مدال برنز جهان از آمریکا را از پیش رو برداشت و به نشان برنز رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار