مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران :
برای نخستین بار بخش سوژه خبری نیز به دیگر بخش های جشنواره اضافه شده است که در مجموع خبرنگاران در 13 بخش اصلی و 1 بخش ویژه (شعار سال،-انتخابات) می توانند بایکدیگر رقابت کنند.
کد خبر: ۸۰۳۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۶ 07 December 2019

به گزارش تابناک مازندران، عباس زارع با اشاره بر اینکه جشنواره مطبوعات یکی از رخدادهای های مهم حوزه رسانه است، کلیه خبرنگاران مازنی را به شرکت در این جشنواره فراخواند.

برگزاری هشتمین جشنواره مطبوعات مازندران
 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، افزود: خبرنگارانی که در رسانه های مکتوب و الکترونیکی، سرپرستی خبرگزاری های استان و نیز نمایندگی روزنامه های سراسری (دارای پروانه فعالیت دفتر) فعالیت دارند، می توانند آثار خود را تا سوم دی ماه سال جاری به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

زارع تصریح کرد:اصحاب رسانه استان برای ثبت نام و ارسال اثار ابتدا با ورود به سایت معاونت مطبوعاتی و انتخاب بخش جشنواره به آدرس اینترنتی( www.pressfestival.ir ) آثار حایز شرایط را بارگذاری نمایند.

وی خاطرنشان کرد: برای نخستین بار بخش سوژه خبری نیز به دیگر بخش های جشنواره اضافه شده است که در مجموع خبرنگاران در 13 بخش اصلی و 1 بخش ویژه (شعار سال،-انتخابات) می توانند بایکدیگر رقابت کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به داوری جشنواره که از سوی داوران مرکز مطالعات رسانه وزارت ارشاد انجام خواهد شد،افزود: آثار پس از دریافت توسط دبیر جشنواره مستقیما در کارتابل داوران قرار خواهد گرفت.

وی گفت: به نفرات اول جشنواره مبلغ 1 میلیون تومان، نفرات دوم 700 هزارتومان و نفرات سوم 500هزارتومان و600هزار تومان و در بخش ویژه هدیه نقدی تعلق خواهد گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار