کد خبر: ۸۰۳۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱ 07 December 2019

خبرورزشی، مسعود تابش در مورد بازی سپاهان مقابل نساجی مازندران که در نهایت منجر به از دست دادن صدر جدول توسط زردپوشان اصفهانی شد، اظهار داشت: نمی‌توان گفت صدر را از دست دادیم، چون یک بازی کمتر داریم و در آن بازی هم الزاما بازنده نیستیم، ضمن اینکه بازی در خانه نساجی شرایط خوبی نداشت، چمن ورزشگاه این تیم را حتی نمی‌توان گفت مصنوعی است. دوستان ما در باشگاه نساجی باید فکری به حال این زمین کنند. خود نساجی هم در آنجا تمرین نمی‌کند و امیدوارم به خاطر این بازی مصدومان جدیدی نداشته باشیم.
تابش با اشاره به هجمه‌های زیادی که از هفته گذشته علیه تیم سپاهان ایجاد شد، عنوان کرد: شما ببینید چه هجمه‌ای در ارتباط با بازی مقابل استقلال ایجاد شده که حتی مجریان تلویزیون هم می‌گویند بازی مسئله‌دار و مسئله‌سازی سپاهان مقابل استقلال و حتی داور آن بازی هم محروم شد. خواهشم این است که ۴ بازی گذشته ما بررسی شود. در بازی‌های مقابل پارس جنوبی، سایپا و همین بازی آخر مقابل نساجی از داوری ضرر کردیم.
مدیرعامل باشگاه سپاهان ادامه داد: چرا این بازی‌ها را بررسی نمی‌کنند؟ در بازی مقابل سایپا گل صد درصد سالممان مردود شد و یک پنالتی محرز ما را هم نگرفتند. در بازی با پارس جنوبی هم گل سالم ما را رد کردند و پنالتی عجیب و غریبی علیه سپاهان گرفته شد، اما همه به بازی مقابل استقلال پرداختند.
وی افزود: رسانه‌ها بهتر است که این بازی‌ها را بررسی کنند. از داوری‌ها گله‌مند هستیم و خود کمیته داوران هم به این موارد اشاره و آن‌ها را تایید کرده است. در بازی مقابل نساجی هم دروازه‌بان حریف یکی از فنون کشتی را روی علی قربانی اجرا کرد، او فیتو زد و داور هم به صحنه نزدیک بود. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار