عضو سابق شورای شهر تهران گفت: مردم اگر افرادی صادق و توانمند مشاهده کنند، قطعا در انتخابات حضور پیدا کرده و به نمایندگان خود رای می دهند.
کد خبر: ۸۰۳۵۳۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲ 07 December 2019

به گزارش تابناک تهران، اقبال شاکری روز جمعه در حاشیه نام نویسی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در فرمانداری تهران گفت: مردم همیشه در صحنه بوده اند و مشارکت کرده اند و اکنون ما باید وارد صحنه شویم.

وی افزود: فضایی که امروز در دولتمردان و مجلس شورای اسلامی می بینیم، یک دولت خسته و مجلس تماشاگر است باید یک انرژی، نیروی جدید و تحرک جدیدی را در مجلس ایجاد کنیم که یا دولت فعلی را به راه بیندازد و یا خواسته های مردم همراه کند و یا یک دولتی را جایگزین کند.
شاکری ابراز امیدواری کرد: با نیروهای همسوی دیگر که وارد مجلس می‌شوند، نیاز مردمی و خدماتی که مغفول مانده را انجام می‌دهند همسو می شویم.
وی اضافه کرد: ایجاد کسب و کارهای زود بازده، توسعه زیر ساخت های حمل و نقل و ایمن برای مردم، افزایش اشتغال برای کاهش نرخ بیکاری فعلی و استفاده از ظرفیت های سنگین منابع داخلی که مغفول مانده است که باید پیگیری شود.
عضو سابق شورای شهر تهران با اشاره به اینکه در فهرست خدمتگذاران ائتلاف بزرگ جبهه نیروهای انقلاب قرار می گیرم گفت: بتوانیم کارآمدی مجلس را ارتقاء بخشیده و ملت را یا همراه کنیم و یا دولتی را جایگزین می کنیم.
شاکری در خصوص شفافیت مالی و رای نمایندگان تاکید کرد: نه تنها آرا، بلکه زندگی و کسب و کار و فرزندانشان در معرض دید، نظر و رای مردم قرار بگیرد.
عضو سابق شورای شهر تهران در خصوص عملکرد مجلس فعلی گفت: مجلس دهم را بیشتر تماشاگر می‌دانم تا ناظر بر عملکرد دولت، به همین دلیل کارآمدی لازم را در نظراتشان مشاهده نمی‌کنیم؛ بعد نظارتی بر رفتار وزارتخانه ها، سازمان‌های دولتی و دولتمردان یکی از موضوعاتی است که باید به آن بپردازیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار