سرمربی سپاهان اصفهان که در فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر به دلیل شعار برخی هواداران نساجی مازندران از آنها رنجیده خاطر شده بود، گفت: تماشگران نساجی را بخشیدم.
کد خبر: ۸۰۳۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹ 06 December 2019

امیر قلعه نوعی شامگاه پنجشنبه در کنفرانس خبری پس از دیدار تیمش با نساجی در قائمشهر، افزود: اگر چه هواداران تیم نساجی را به دلیل مسایل سال گذشته بخشیدیم، ولی همچنان آن مسایل حاشیه ای را فراموس نمی کنم.

دیدار نساجی و سپاهان در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به تساوی ۲ بر ۲ انجامید، نتیجه ای که جدول رده بندی لیگ برتر را دچار تحول کرد و سبب شد تا تیم استقلال تهران برای نخستین بار پس از چهار سال به صدر جدول صعود کند.

قلعه نوعی که عصر دیروز در کنفرانس خبری پیش از بازی در جمع خبرنگاران مازندرانی حضور نیافته بود، در کنفرانس خبری امشب با این پرسش خبرنگاران مواجه شد که آیا همچنان به خاطر شعارهای سال گذشته هواداران نساجی دل آزرده است که دیروز در مصاحبه حضور نیافت؟

البته پیش از این که خبرنگاران با طرح پرسش از قلعه نوعی تلاش کنند تا یخ میان او و هواداران نساجی را باز کنند، محمدرضا مهاجری سرمربی نساجی پیش از دیدار امروز دو تیم با یک دسته گل و تابلوی حاوی تصویر امیر قلعه نوعی به استقبالش رفت. امیر قلعه نوعی هم با لبی خندان دسته گل اهدایی را پذیرفت ولی از پذیرش تابلوی تصویرش به دلیل نامعلومی خودداری کرد.
پس از این اقدام سرمربی تیم نساجی که رسانه ها از آن با عنوان " آشتی کنان " یاد کردند، هواداران نساجی هم در طول بازی امروز بارها قلعه نوعی را تشویق کردند.

سرمربی سپاهان در کنفرانس خبری گفت: به تیم های شمالی از جمله نساجی علاقه زیادی دارم و در رقابت های لیگ یک زمانی که بازیکنان این تیم به دلیل بدهی نمی توانستند از هتل محل اقامتشان خارج شوند به آنها کمک مالی دادم و مدیرعامل اسبق این تیم ( پرهام) را که معاون باشگاه استقلال در زمان سرمربیگری ام در این بود، من به نساجی معرفی کردم.
وی اضافه کرد: نساجی قائمشهر یکی از تیم های خوب شهرستانی است و بازی های خوبی را انجام می دهد و در فصل جاری نیز این تیم خوب بازی می کند و باید بابت بازی خوبش به سرمربی آن تبریک گفت.
دلخوری از هجمه به سپاهان پس از دیدار با استقلال
سرمربی سپاهان اصفهان همچنین در این مصاحبه از آنچه که " هجمه یک هفته ای " به تیمش از سوی برخی رسانه ها در سطح ملی به دلیل اشتباه داور در بازی هفته دوازدهم برابر استقلال تهران نامید، انتقاد کرد.

وی با اظهار این که داور در آن بازی یک پنالتی را به سود آبی پوشان نگرفت، افزود: در یک هفته اخیر به تیم ما که شهرستانی بود از سوی روزنامه ها به دلیل اشتباه داوری هجمه شده است و همه چیز را در کشور به خاطر آن اشتباه به هم ریختند.
قلعه نوعی افزود: این در حالیست که بارها داوران به ضرر تیم های شهرستانی از جمله سپاهان سوت زدند و اعتراض ما نیز به جایی نرسید، ولی به خاطر یک اشتباه داور مسابقه را تحت فشار جریمه کردند و در حالی که اشتباه داوری نیز جزیی از فوتبال است.
وی از قضاوت اکبریان در هفته سیزدهم دیدار تیمش با نساجی ابراز رضایت کرد ولی گفت: این داور هم یک پنالتی را به سود ما نگرفت و گل اول نساجی نیز در آفساید زده شد و احتمال می رود که گل دوم ما به نساجی نیز مشکوک به آفساید باشد.
سرمربی سپاهان در مورد بازی تیمش با نساجی هم اظهار داشت: بازیکنان ما پس از دیدار با استقلال تهران که با تساوی ۱-۱ خاتمه یافت؛ به نظر می رسد تحت فشار قرار گرفتند و در این بازی نتوانستند برابر نساجی از موقعیت های خود به درستی استفاده کنند، در حالی که بازیکنان نساجی از دو موقعیت خود به درستی استفاده کرد و به ما گل زدند.
هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر با انجام دیدار تیم های سپاهان و نساجی در قائمشهر با نتیجه ۲-۲ خاتمه یافت. سپاهان با این تساوی ۲۴ امتیازی شد و صدر جدول را از دست داد و نساجی هم ۱۲ امتیازی شد و در رده ۱۲ جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر باقی ماند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار