استقلال آنقدرها هم که می‌گویند قوی نیست. این تیم نقطه ضعف هم دارد و ما حریف‌مان را به خوبی آنالیز کرده‌ایم. شاید تیم‌های دیگر نتوانستند از نقاط ضعف استقلال استفاده کنند، ولی ما می‌توانیم این کار را انجام دهیم. هدف ما در این بازی چیزی جز برد نیست.
کد خبر: ۸۰۳۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۳ 05 December 2019

 محمدحسین مرادمند، مدافع تیم فوتبال شهر خودرو تأکید کرد که آنها استقلال را آنالیز کرده‌اند و برای شکست دادن این تیم در میدان حاضر خواهند شد.
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدحسین مرادمند در مورد آخرین وضعیت شهر خودرو و شکست خانگی این تیم برابر صنعت نفت آبادان گفت: باید قبول کنیم که در نیمه اول نمایش خوبی نداشتیم، ولی در نیمه دوم بسیار خوب بازی کردیم. با وجود بازی خوب در نیمه دوم اما فرصت‌ها را از دست دادیم و در نهایت باختیم. حریفان ما تا دندان مسلح هستند و باید تمرکز بیشتری داشته باشیم تا موقعیت‌ها را از دست ندهیم. قبول این شکست برای ما خیلی سخت بود، ولی این بازی را فراموش کردیم و به فکر بازی با استقلال هستیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تساوی برابر استقلال که در اوج قرار دارد برای آنها راضی‌کننده است، تصریح کرد: ما هیچ وقت برای مساوی بازی نمی‌کنیم. تیم‌های گل‌محمدی همیشه برای برد وارد زمین می‌شوند. استقلال تیم قابل احترامی است، ولی ما دنبال کارهای بزرگ هستیم و در دیدار مقابل این تیم برای تساوی بازی نخواهیم کرد. استقلالی‌ها از آن تیم بی‌نظم ابتدای فاصله گرفته‌اند و الان شرایط خوبی دارند، ولی ما می توانیم در این بازی به پیروزی برسیم.

مدافع تیم فوتبال شهر خودرو همچنین اظهار داشت: استقلال آنقدرها هم که می‌گویند قوی نیست. این تیم نقطه ضعف هم دارد و ما حریف‌مان را به خوبی آنالیز کرده‌ایم. شاید تیم‌های دیگر نتوانستند از نقاط ضعف استقلال استفاده کنند، ولی ما می‌توانیم این کار را انجام دهیم. هدف ما در این بازی چیزی جز برد نیست.

مدافع شهر خودرو در مورد شانس تیمش برای کسب عنوان قهرمانی خاطرنشان کرد: تا الان که جزو مدعیان بودیم و می‌خواهیم تا آخرین هفته در کورس قهرمانی باشیم. ما تلاش می‌کنیم تا به آرزوهای بزرگ‌مان برسیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار