سرمربی نساجی می‌گوید تیمش با وجود قدرتمند بودن سپاهان، به دنبال پیروزی برابر شاگردان قلعه‌نویی است.
کد خبر: ۸۰۳۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۶ 04 December 2019

 رضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران عصر امروز(چهارشنبه) در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر گفت: فردا مقابل تیمی بازی داریم که نتایج خوبی را کسب کرده است و به یک ثبات فنی خیلی خوب هم در کادر فنی و هم در بازیکنان رسیده است و به نظر بنده یکی از مدعیان اصلی امسال برای فتح جام سپاهان است. این نشانگر آن است که سپاهان اسب خود را زین کرده است برای هدفی که دارد. اما در این سمت هم تیم ما فوتبال خیلی خوبی بازی می‌کند ولی متاسفانه نتایج خوبی کسب نکرده‌ایم و به دنبال آن جایگاه خوبی هم در جدول نداریم. آن چیزی که به آینده ما را امیدوار می‌کند، انگیزه بازیکنان ما است. با وجود اینکه در دو یا سه بازی اخیر خوب بازی کردیم اما نتیجه خوبی کسب نکردیم، احساس کردم که این در انگیزه بازیکنان ما تاثیر خواهد گذاشت و آن‌ها دچار افت خواهند شد. اما شما دیدید که در مقابل استقلال که یکی از تیم‌های خوب لیگ ما است، بازیکنان ما خوب عمل کردند و این تیم را خوب مدیریت کردند. نیاز ما در آن بازی این بود که به جزئیات بیشتر اهمیت دهیم. در کل امیدوار هستم با صحبت‌هایی که با بازیکنان خود انجام داده‌ام، به یک خودباوری برسند. فردا برای باز کردن دروازه سپاهان کار سختی در پیش خواهیم داشت. امیدوار هستم شرمنده تماشاگران خود نشویم.

سرمربی نساجی مازندران در پاسخ به این سوال که تیم شما در تمام کردن موقعیت‌ها مشکل دارد و علت آن چیست، گفت: اگر بحث خودخواهی بازیکنان برای گل‌زدن باشد که ما با آن‌ها برخورد خواهیم کرد. کما اینکه در بازی‌های قبل دو مورد از این خودخواهی پیش آمد و ما شدیدا با آن مقابله کردیم. اما دلیل اصلی اینکه ما در موقعیت‌ها تمام کننده نداریم بحث خودخواهی نیست، بلکه موارد مختلفی مانند تمرکز، آمادگی روانی و آمادگی بدنی بازیکن دست به دست هم می‌دهند تا در لحظه تمام کردن موقعیت چه عملکردی از خود نشان دهد. ما روی این چیزها کار کرده ایم تا بازیکنانمان بدون استرس ضربات نهایی را بزنند. این مشکل با تمرکز رفع خواهد شد.

مهاجری درباره بازی فردا و وضعیت محروم و مصدوم‌های تیم خود گفت: تنها غایب ما در بازی فردا نظری است که به دلیل مصدومیت حضور ندارد و باقی بازیکنان حاضر خواهند شد.

او همچنین درباره این موضوع که برخی از سرمربیان در نشست‌های خبری حضور نمی‌یابند و در کل آیا این نشست‌ها ضروری هست گفت: اولا که یکی از مؤلفه‌های فوتبال حرفه‌ای این نشست‌ها است و مربیان مکلف هستند که در این نشست‌ها حضور پیدا کنند. طبق این عرض بنده اگر بنا است این کنفرانس‌ها برگزار شود، باید همه مربیان شرکت کنند و فدراسیون با مربیانی که حاضر نمی‌شوند باید برخورد کند.

سرمربی نساجی مازندران درباره جوانگرایی این تیم نیز گفت: بنده فکر نمی‌کنم هیچ تیمی به اندازه ما بازیکن زیر ۲۰ سال استفاده کرده باشد و این نشانگر آن است که ما به جوانان خود بها می‌دهیم. اما برخی از اوقات شرایط استفاده از جوانان وجود ندارد. وقتی آن شرایط مهیا نباشد و قدرت ریسک وجود نداشته باشد، استفاده از جوانان ممکن نیست. این جوانان هم باید بدانند که در تیمی بازی می‌کنند که در لیگ برتر حضور دارند و این تیم تماشاگر دارد. باید کیفیت و سطح خود را به تیم برسانند.

به گزارش ایسنا، امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان به نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل نساجی مازندران نرسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار