به علت آلودگی هوا
سخنگوی استانداری تهران: به علت آلودگی هوا دیدار فردای تیم‌های پرسپولیس با نساجی مازندران و تراکتورسازی تبریز با پیکان لغو شده است.
کد خبر: ۸۰۱۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۷ 30 November 2019

 اقای امین بابایی در مصاحبه تلفنی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، افزود : در راستای مصوبات جلسه با کارگروه اضطرار آلودگی هوای تهران که امروز با دستور استاندار تهران و با مسئولیت معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری برگزار شد با توجه به گزارش سازمان هواشناسی و میانگین شاخص آلایندگی هوای تهران که ۱۵۶ است همه مقاطع تحصیلی و دانشگاهی استان تهران به غیر از شهرستان های دماوند ، فیروزکوه و پردیس فردا تعطیل است .
وی گفت : همه فعالیت های ورزشی هم که در محیط باز انجام می شود لغو شده است و بر این اساس دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و نساجی مازندران و تراکتور تبریز و پیکان برگزار نمی شود .
اقای بابایی اضافه کرد : بر اساس تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوای تهران طرح زوج و فرد هم از درب منازل اجرا می شود و برای تردد با خودرو باید طرح تهیه شود.
سخنگوی استانداری تهران همچنین از تعطیلی کارخانه های تولید بتون و معادن شن و ماسه اطراف تهران هم خبر داد و گفت : تردد کامیون ها هم ممنوع اعلام شده است و پلیس راهور تهران با متخلفان برخورد می کند.
وی درباره ساعت کار ادارات هم گفت : در این خصوص تصمیمی اتخاذ نشد.
اقای بابایی از همه شهروندان تهرانی خواست از ترددهای غیرضرور جدا خودداری و از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار