مسئول سازمان بسیج دانشجویی مازندران با بیان اینکه وظیفه بسیج بسیج‌گری است، گفت: توقع انقلاب از بسیجیان این است که حافظ انقلاب، جلوگیری از تضعیف آن و برطرف کردن موانع انقلاب باشند.
کد خبر: ۸۰۱۲۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۰ 28 November 2019

سیدامیر سادات‌کرمی در اجتماع دانشجویان بسیجی مازندران که در سینما شقایق بابلسر برگزار شد، با بیان اینکه توجه مقام معظم رهبری به جامعه نخبگان در راستای خیزش مسئله محور تشکل‌های دانشجویی نشان از درستی این مسیر دارد، اظهار کرد: جامعه دارای سه سطح توده مردم، توده نخبگان جامعه و مسئولان است، سطح توده مردم در چهل سال انقلاب به بلوغ غیرقابل منتظره‌ای رسیده است و تمام فتنه‌ها و مشکلات کشور با حضور مردم برطرف می‌شود.

وی تصریح کرد: بلوغ سطح نخبگانی جامعه این است که مهارت و علم خود را در شناسایی مسائل کشور افزایش داده، به این مسائل ورود کرده تا گره‌های پیشرفت را باز کند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی مازندران خاطرنشان کرد: مسئولان باید اولویت خود را در توجه به جامعه نخبگانی بگذارند و ورود به مسائل تخصصی می‌تواند نشان دهنده این باشد که به بلوغ رسیده‌اند.

سادات‌کرمی ادامه داد: چهل سال از انقلاب گذشته و پس از گذشت این مدت مسائلی در انقلاب وجود دارد که مانع پبشرفت می‌شود و این درحالی است که به سمت تمدنی منطقه‌ای و جهانی ورود کردیم اما در زمینه جامعه‌سازی، اقتصاد و فرهنگ داخلی دچار مشکل هستیم.

وی مبارزه با فساد را سرلوحه برنامه‌های جنبشی بسیج دانجشویی دانست و افزود: حاکم بودن تفکر غیرانقلابی و لیبرال از جمله مسائلی است که بزرگترین مانع تمدن‌سازی، تشکیل دولت و جامعه اسلامی می‌شود.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی مازندران یادآور شد: لازم است مردم افرادی را که دارای فکری جهادی، انقلابی و پا به کار بودن هستند، انتخاب کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار