مهاجم نساجی مازندران گفت: بچه‌ها یکدل شدند تا استقلال را شکست دهیم و روند صعودی را آغاز کنیم. خبر ورزشی ، بدون شک جذاب‌ترین دیدار این هفته بازی نساجی مازندران و استقلال است، جایی که محمدمهدی نظری باید مقابل تیم سابق خود به میدان برود. به همین دلیل مصاحبه کوتاهی با این مهاجم شیرازی انجام دادیم که حرف‌های او را در زیر می‌خوانید؛ این هفته باید مقابل استقلال بازی کنید؟ خب یکی از سخت‌ترین بازی‌های ماست، استقلال در حال حاضر خیلی آماده است و در بهترین شرایط خود قرار دارد؛ بنابراین بازی دشواری است، ولی ما هم نساجی هستیم، تیمی که هم قدمت دارد و هم تماشاگر خونگرم. توانایی کسب امتیاز از استقلال را دارید؟ صد درصد، مطمئن باشید در قائمشهر یقه استقلال را خواهیم گرفت. ما چند بازی نتایج دلخواه را کسب نکردیم و به همین دلیل بچه‌ها یکدل شدند تا استقلال را شکست دهیم و روند صعودی را آغاز کنیم. پس انگیزه لازم را برای پیروزی خانگی دارید؟ بله، ما روحیه و انگیزه مضاعفی داریم و می‌خواهیم با انجام یک بازی زیبا و تماشاگرپسند، در خانه پیروزی را به هواداران اهدا کنیم. بازی مقابل هواداران خونگرم قائمشهری چطور است؟ لذت خاص خودش را دارد، تماشاگران نساجی حمایت بسیار خوبی از تیم می‌کنند، آن‌ها روحیه تیمی ما را بالا می‌برند و در کل برای ما بمب روحیه هستند. کار حریفان را هم سخت می‌کنند؟ بله، همه تیم‌های حریف برای بازی با نساجی در مازندران مشکل دارند و باید سخت‌ترین بازی را مقابل این تماشاگران خونگرم تجربه کنند. فکر می‌کنم حریفان از ورزشگاه وطنی وحشت دارند. قبلاً پیراهن استقلال را پوشیدی، حالا باید مقابل این تیم بازی کنی، چه احساسی داری؟ حس خوبی به همراه انگیزه لازم را دارم، با استقلال روز‌های خوبی را سپری کردم، ولی الان پیراهن نساجی را می‌پوشم و نسبت به این تیم تعصب دارم. با کدام بازیکن استقلال رفیق هستی؟ فقط با سیدحسین حسینی رفاقت دارم. او دوست صمیمی من و همشهری من هم هست، البته تا حالا قسمت نشده مقابل او بازی کنم و در این بازی باید برابر حسینی بازی کنم که جذابیت خاص خودش را دارد.
کد خبر: ۷۹۹۵۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۱ 24 November 2019

خبر ورزشی ، بدون شک جذاب‌ترین دیدار این هفته بازی نساجی مازندران و استقلال است، جایی که محمدمهدی نظری باید مقابل تیم سابق خود به میدان برود.

به همین دلیل مصاحبه کوتاهی با این مهاجم شیرازی انجام دادیم که حرف‌های او را در زیر می‌خوانید؛

این هفته باید مقابل استقلال بازی کنید؟

خب یکی از سخت‌ترین بازی‌های ماست، استقلال در حال حاضر خیلی آماده است و در بهترین شرایط خود قرار دارد؛ بنابراین بازی دشواری است، ولی ما هم نساجی هستیم، تیمی که هم قدمت دارد و هم تماشاگر خونگرم.

 

توانایی کسب امتیاز از استقلال را دارید؟

صد درصد، مطمئن باشید در قائمشهر یقه استقلال را خواهیم گرفت. ما چند بازی نتایج دلخواه را کسب نکردیم و به همین دلیل بچه‌ها یکدل شدند تا استقلال را شکست دهیم و روند صعودی را آغاز کنیم.

پس انگیزه لازم را برای پیروزی خانگی دارید؟

بله، ما روحیه و انگیزه مضاعفی داریم و می‌خواهیم با انجام یک بازی زیبا و تماشاگرپسند، در خانه پیروزی را به هواداران اهدا کنیم.

بازی مقابل هواداران خونگرم قائمشهری چطور است؟

لذت خاص خودش را دارد، تماشاگران نساجی حمایت بسیار خوبی از تیم می‌کنند، آن‌ها روحیه تیمی ما را بالا می‌برند و در کل برای ما بمب روحیه هستند.

کار حریفان را هم سخت می‌کنند؟

بله، همه تیم‌های حریف برای بازی با نساجی در مازندران مشکل دارند و باید سخت‌ترین بازی را مقابل این تماشاگران خونگرم تجربه کنند. فکر می‌کنم حریفان از ورزشگاه وطنی وحشت دارند.

قبلاً پیراهن استقلال را پوشیدی، حالا باید مقابل این تیم بازی کنی، چه احساسی داری؟

حس خوبی به همراه انگیزه لازم را دارم، با استقلال روز‌های خوبی را سپری کردم، ولی الان پیراهن نساجی را می‌پوشم و نسبت به این تیم تعصب دارم.

با کدام بازیکن استقلال رفیق هستی؟

فقط با سیدحسین حسینی رفاقت دارم. او دوست صمیمی من و همشهری من هم هست، البته تا حالا قسمت نشده مقابل او بازی کنم و در این بازی باید برابر حسینی بازی کنم که جذابیت خاص خودش را دارد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
تیم اسقلال بنه زمی شک نکنین شوخی نیه نساجی قائمشهر هسه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار