طبق اخبار رسیده از اردوی پرسپولیس گابریل کالدرون در قلب دفاع تیمش به جمع‌بندی رسیده و نمی‌خواهد به زوج انصاری-کنعانی دست بزند.
کد خبر: ۷۹۸۹۳۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹ 21 November 2019

به گزارش تابناک سمنان: بعد از مصدومیت حسین ماهینی و در ادامه بی‌اعتمادی گابریل کالدرون به این بازیکن باتجربه، دفاع راست پرسپولیس به علامت سوال بزرگ سرخ‌ها در لیگ نوزدهم تبدیل شد.

زوج شجاع- سیدجلال روی نیمکت!

در ابتدا انتظار می‌رفت با کنار رفتن ماهینی از ترکیب اصلی مهدی شیری به انتخاب اول کالدرون تبدیل شود، اما تغییرات مداوم در پست دفاع راست نشان داد که کالدرون به مهره جوان تیمش هم اعتقادی ندارد.

کالدرون بر‌خلاف برانکو از سیامک نعمتی هم به عنوان انتخاب سوم در این پست استفاده نکرد و در بازی مقابل ماشین‌سازی که پرسپولیس به نفوذ مدافعان کناری‌اش احتیاج داشت، کالدرون شجاع خلیل‌زاده را در این پست قرار داد تا باعث تعجب فوتبال‌دوستان شود.

شجاع که یکی از بهترین دفاع وسط‌های ایران است، در سمت راست دفاع نتوانست وظایف خود را به خوبی انجام دهد و یک کارت زرد هم گرفت تا ۴ کارته و محروم شود. بعد از آن بازی شجاع بار‌ها و بار‌ها و به روش‌های مختلف نارضایتی خود از تصمیم کالدرون را ابراز کرد تا به‌نوعی اختلافات مدافع محبوب سرخ‌ها با مرد آرژانتینی کلید بخورد.

طبق اخبار رسیده از اردوی پرسپولیس گابریل کالدرون در قلب دفاع تیمش به جمع‌بندی رسیده و نمی‌خواهد به زوج انصاری-کنعانی دست بزند. همین مسئله باعث شده تا رابطه شجاع و کالدرون تیره‌و تار شود و حتی از سوی مسئولان باشگاه پیغام‌هایی بین طرفین رد و بدل شود.

گفته می‌شود شجاع نارضایتی خود را از بازی در دفاع راست به گوش کالدرون رسانده و سرمربی آرژانتینی پرسپولیس هم در پاسخ اعلام کرده که شجاع بین بازی در پست دفاع راست و نیمکت‌نشینی باید یکی را انتخاب کند. با توجه به این شرایط اصلا بعید نیست که اختلافات شجاع و گابریل در روز‌های آتی علنی شود و شجاع بعد از سیدجلال دومین قربانی بزرگ مرد آرژانتینی در اردوگاه سرخ لقب بگیرد.

تمامی این اتفاقات در حالی رخ داده که با توجه به رقابت وریا غفوری و رامین رضاییان در سمت راست تیم ملی شجاع خلیل‌زاده به خوبی می‌داند که در پست جدید شانسی برای رسیدن به پیراهن تیم ملی نخواهد داشت و اگر بخواهد به تیم ملی دعوت شود باید در قلب دفاع پرسپولیس بدرخشد.

منبع: روزنامه خراسان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار