کد خبر: ۷۹۷۹۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۶ 17 November 2019

مربی تیم نساجی مازندران گفت: آقایان اسدی و صنیعی فر و طور کلی تمام باشگاه به شدت با ادامه کار سرمربی موافق هستند و منتظر هستیم که تا دو روز آینده آقای مهاجری به تمرینات اضافه شوند.

 

حسن بادامکی، مربی نساجی مازندران در گفت و گو با ایلنا، درباره آغاز تمرینات تیم فوتبال نساجی مازندران پس از سه روز اعتصاب اظهار داشت: امروز خوشبختانه با وجود بارش‌های روز گذشته در تهران، تمرین خوبی در زمین چمن طبیعی کارگران داشتیم و همه بازیکنان حضور داشتند. تنها غایب ما علی شجاعی بود و همچنین یک یا دو مصدوم داریم که امیدوار هستیم هرچه زودتر به شرایط مطلوب برسند و بازی کنند.

 

بادامکی در پاسخ به این سوال که آیا با محمدرضا مهاجری در ارتباط است یا خیر گفت: بله به صورت مرتب با ایشان در ارتباط هستم، در حال بهبودی کامل هستند و امیدواریم هرچه زودتر از بیمارستان مرخص شوند. 

 

مربی تیم نساجی مازندران در خصوص اختلاقات به وجود آمده در باشگاه و صحبت‌های صورت گرفته بین مالکان، عنوان کرد: واقعا جالب نیست که بخواهیم به حواشی توجه کنیم. آقایان حدادیان و صنیعی فر پیش از اینکه در مالکیت باشگاه با هم شریک باشند دوستان قدیمی هستند؛ این مباحث هم مسئله خاصی نیست و رفاقت آنها بهم نمیخورد. یک مورد جزئی بوده و حالا رفع شده است و تیم هیچ مشکلی ندارد. ما بازی‌های سختی پیش رو داریم و باید به فکر هواداران و نتیجه گیری باشیم.

 

بادامکی در پاسخ به این سوال که آیا اسدی و دهقانی برکنار شده‌اند یا خیر بیان داشت: درباره آقای اسدی می‌دانم که فعلا حضور ندارند و واقعا به صورت دقیق نمیدانم که چه خواهد شد. درخصوص آقای دهقانی هم ظاهرا ایشان نتوانستند ادامه بدهند و دیگر کنار تیم نیستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار