کد خبر: ۷۹۷۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸ 17 November 2019

پس از گذشت روز پرترافیک گذشته در محورهای استان مازندران، بنابر گزارش راهداری و حمل و نقل جاده ای امروز یکشنبه آرامش به جاده های مازندران بازگشته و هیچگونه ترافیکی در سراسر استان دیده نمی‌شود.

روز گذشته به دلیل برخی اختلالات در تردد شهری و برون شهری در نقاطی از استان مازندران شاهد بار ترافیک سنگین و گیر کردن چندین ساعته مردم در ترافیک بودیم.

بیشترین میزان ترافیک در محور نکا به بهشهر و کمربندی قائمشهر بود که در ساعات عصر روز شنبه اتفاق افتاد و منجر به ایجاد ترافیک سنگین و ناراحتی عموم مردم شد که قصد مراجعه به منازل خود را داشتند. 

ترافیک سنگین در برخی نقاط تا نیمه شب گذشته ادامه داشت و در پی گلایه مردم از این مساله با هدایت نیروهای راهداری و پلیس راه مدیریت و بازگشایی شد.

کارشناسی مدیریت راه راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران صبح یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در حال حاضر تردد در تمامی نقاط استان عادی بوده و هیچگونه اختلال ترافیکی مشاهده نمی شود.

مهدی غلامیان ادامه داد: ترافیک از صبح امروز در محورهای ساری به قائمشهر و بابل به قائمشهر به عنوان پر ترددترین جاده های مازندران آرام و روان است و در برخی نقاط نیز تردد پرحجم است.

وی گفت : تردد در محورهای کوهستانی و مواصلاتی مازندران با استان‌های دیگر نیز آرام و روان بوده و شرایط جوی نیز در این مناطق ابری است و هیچگونه بارش باران و یا برفی مشاهده نمی شود.

کارشناس راهداری مازندران همچنین افزود: به علت بارش برف در روز گذشته و سرما در محورهای کوهستانی ، این جاده ها لغزنده هستند که نیاز به احتیاط بیشتر رانندگان دارد.

گفتنی است که مازندران ۱۰ هزارو ۵۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه هزار کیلومتر از آن محور مواصلاتی مازندران با استان‌های همجوار است.

هراز ، کندوان ، سوادکوه ، کیاسر ، کناره و جاده گلوگاه ۶ محور اصلی مازندران است که این استان را به استان‌های تهران ، البرز ، سمنان ، گیلان و گلستان متصل می کند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار