معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با اشاره به عزم جدی دولت برای ساماندهی پسماندهای استانهای شمالی از جمله مازندران از تشکیل کارگروه ویژه ساماندهی پسماندهای این استانها و تخصیص اعتبار برای پروژه های این بخش و راه اندازی نیروگاه زباله سوزی ۲۰۰ تنی نوشهر تا پایان سالجاری خبر داد.
کد خبر: ۷۹۷۱۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۲ 13 November 2019

حسین رجب صلاحی در حاشیه بازدید از استان مازندران از تشکیل کارگروه ویژه مدیریت پسماندهای استان های شمالی کشور با حضور مدیران سازمان برنامه و بودجه و وزارت کشور به منظور بررسی معضلات و چالش های مدیریت پسماند در این استانها و تشکیل جلسات تخصصی با مسوولان سه استان ساحلی شمال کشور خبر داد.

وی افزود: برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت مدیریت پسماندها در استان مازندران مربوط به هشت منطقه برای۲۴۱۱روستا، ۶۰ شهر و ۲۲ شهرستان است.

وی همچنین از اختصاص 1200 میلیارد ریال اعتبار از سوی دولت به طرح های مدیریت پسماند استان مازندران خبر داد و گفت: مقرر شد برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت برای بهبود وضعیت پسماندهای استان مازندران اجرایی شود که برنامه های کوتاه مدت شامل اجرای اقداماتی به منظور کاهش معضلات زیست محیطی پسماندها در مناطق شهری و روستایی مازندران است.

براساس به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، رجب صلاحی افزود: اقدامات بلندمدت شامل اجرای نیروگاه های زباله سوزی در نوشهر و ساری است که نیروگاه زباله سوزی۲۰۰ تنی نوشهر براساس برنامه ریزی های به عمل آمده تا پایان امسال و نیروگاه450 تنی ساری سال آینده راه اندازی خواهد شد.ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار