مهاجم پرسپولیس تولد فرزندش را درجمع تعدادی از هم تیمی هایش جشن گرفت.
کد خبر: ۷۹۷۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۲ 13 November 2019

حدود ۳ سال پیش بود که علیپور با انتشار عکس فرزند تازه متولد شده اش نوشت: «خاطرمان را به خاطر آمدنت آذین بسته‌ایم. تو که چشم بر دنیای زمینی باز کردی هوای زندگی‌مان آسمانی شد. خوش آمدی شنتیای من.»
حالا پسر مهاجم اول پرسپولیس ۳ ساله شده است. پیشتر از برگزاری جشن تولد خود علیپور نوشتیم که سر تمرین پرسپولیس برگزار شد. در این جشن تولد فقط بزرگسالان پرسپولیس حضور داشتند و خبری از پرسپولیسی‌های کوچولو و خانواده‌ها نبود. اما بد نیست بدانید جشن تولد اصلی را علیپور پیش‌تر و چند شب قبل برای پسر ۳ ساله اش «شنتیا» گرفت. این جشن تولد در سعادت‌آباد و با حضور چند خانواده پرسپولیسی برگزار شد که گزارش آن را در زیر بخوانید.
همه تشریف بیاورید سعادت‌آباد
علی علیپور و همسرش برای برگزاری جشن تولد «شنتیا» کوچولو رستورانی در محله سعادت‌آباد را انتخاب کردند. مهاجم اول پرسپولیس چند همبازی متأهل خود را به این مراسم خودمانی دعوت کرده بود که جملگی سرساعت مقرر و با کادو حضور به هم رساندند.
کمال شیراز است!
همسر کمال کامیابی‌نیا همراه با دخترش «کمند» زودتر از بقیه به رستوران محل برگزاری جشن تولد رسیدند. این در حالی بود که خود کمال کامیابی‌نیا همراه خانواده نبود! وقتی میزبان از خانواده کامیابی‌نیا سراغ «کمال» را گرفتند متوجه شدند هافبک پرسپولیس سفر کوتاهی به شیراز داشته و نتوانسته خودش را به این جشن تولد برساند. ظاهراً کامیابی‌نیا برای یک کار تبلیغاتی و افتتاح کافه‌ای در شیراز به این شهر تاریخی سفر کرده بود.
جشن کوچولو‌های پرسپولیسی
بعد از خانواده کامیابی‌نیا، حسین ماهینی و دخترش مایسا، محسن ربیع‌خواه و دخترش یلدا و علیرضا بیرانوند با طا‌ها و بارانا پسر و دخترش یکی بعد از دیگری وارد سالن شدند. با ورود کوچولو‌های پرسپولیسی، شنتیا پسر علیپور از همه خوشحال‌تر شد، چون هم‌سن و سال‌هایش را یکجا می‌دید.
تولد... تولد... تولدت مبارک
مهم‌ترین بخش مراسم جشن تولد فوت کردن شمع است. روشن کردن شمع ۳ سالگی شنتیا برعهده همسر علیپور بود که با دقت و وسواس زیادی سعی کرد همه چیز سر جای خودش باشد و مراسم به خوبی برگزار شود. شمع روشن را پسر علیپور در حالی فوت کرد که آهنگ تولدت مبارک پخش می‌شد و بازیکنان پرسپولیس و خانواده‌های آن‌ها نیز با آن دم گرفته بودند.
پرسپولیس حمله... علی باید گل بزنه!
شاید جالب‌ترین بخش جشن تولد خودمانی بازیکن پرسپولیس شعاری بود که همبازیان علیپور سر دادند.
سردمدار این شعار هم علیرضا بیرانوند بود که شعار «پرسپولیس حمله... علی باید گل بزنه... پرسپولیس حمله» را سر داد و بقیه هم با گلر ملی‌پوش پرسپولیس دم گرفتند. این شعار باعث خنده شدید علیپور میزبان این جشن تولد شد.
کادو‌هایی که باز نشد!
معمولاً در جشن تولد‌ها مرسوم است که یکی از نزدیکان میزبان کادوی مهمانان را یکی یکی با ذکر اسامی باز می‌کند و بقیه سرود معروف «چرا زحمت کشیدین، کم کشیدین!» را سر می‌دهند، اما در این جشن تولد کاملاً پرسپولیسی گرچه کادو‌هایی به میزبان داده شد، اما تصمیم بر این شد هدایا در منزل خود علی علیپور باز شوند! البته شنیدیم همه کادو‌ها اسباب‌بازی‌های گرانقیمتی بوده است؛ از ماشین کنترلی بگیرید تا هواپیما و یک تفنگ اتومات پلاستیکی!
صرف شام و عکس یادگاری
پایان‌بخش این مراسم خودمانی صرف شام و انداختن عکس یادگاری بود. میزبان و مهمانان به اتفاق شنتیا عکس دسته‌جمعی و تکی انداخته و دوستانه از یکدیگر خداحافظی کردند.
صاحب رستوران به علیپور: دست توی جیب نکنید!
اما شاید خبر خوش در پایان مراسم در راه بود. صاحب رستوران که ظاهراً یک پرسپولیسی متعصب است به علی علیپور خبر داد نیاز نیست پولی بپردازد و خودش و مهمانان پرسپولیسی اش مهمان او هستند!

خبرورزشی

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سحر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
به ما چه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار