با همکاری آموزش و پرورش استان مازندران برگزار می‌شود؛
هدف از برگزاری این کارگاه‌ها پاسخ به پرسش‌های دبیران علوم انسانی حول محور کتاب درسی و روش تدریس آن است. ضمنا به شرکت‌کنندگان در این همایش «گواهی ضمن خدمت» ارائه می‌شود.
کد خبر: ۷۹۷۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۱ 13 November 2019

به گزارش تابناک مازندران، همایش «ارتقای علوم انسانی در مدارس» ویژه مدیران و دبیران رشتۀ علوم انسانی استان مازندران برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، همایش «ارتقای علوم انسانی» به همت «مرکز ترویج علوم انسانی» با همکاری «اداره تکنولوژی و گروه‌های آموزشی استان مازندران» و «ادارۀ کل آموزش و پرورش استان مازندران» پنج‌شنبه، ۳۰ آبان در اردوگاه بادله ساری برگزار می‌شود.

برگزاری همایش «ارتقای علوم انسانی» در مازندران
 

«مرکز ترویج علوم انسانی» به عنوان پایگاهی علمی-تخصصی در حوزه علوم انسانی آموزش و پرورش جهت تغییر رویکرد به رشتۀ علوم انسانی و ارتقای آن فعالیت دارد.

این همایش شامل 4 کارگاه تخصصی با عنوان «تدریس تعاملی در علوم انسانی» ویژه مدیران علوم انسانی و سرگروه‌ها و دبیران ادبیات، دین و زندگی، عربی و جامعه‌شناسی استان مازندران است.
لازم به ذکر است به شرکت‌کنندگان در این همایش «گواهی ضمن خدمت» ارائه می‌شود.

هدف از برگزاری این کارگاه‌ها پاسخ به پرسش‌های دبیران علوم انسانی حول محور کتاب درسی و روش تدریس آن است.

از دبیران و مدیران رشتۀ دعوت می‌شود پرسش‌های خود را با درج نام کتاب، نام پایهٔ تحصیلی و نام درس به صورت مکتوب برای سرگروه مربوطه ارسال کنند.

گفتنی است بالغ بر ۵۰ نمونه از این کارگاه در دروس مختلف، قبل از این، در شهر سمنان، مشهد، تهران، قزوین و بابلسر برگزار و باعث بالا رفتن مهارت‌های دبیران علوم انسانی در تدریس شده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس‌های ۰۲۱۶۶۹۶۲۷۴۵ و ۰۹۰۳۰۴۱۸۱۴۶ تماس بگیرید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار