پیش از اعتراض رسمی از کادر محترم فنی استعلام لازم را گرفتیم و همان‌طور که هواداران مطلع هستند در حال حاضر باشگاه نساجی مازندران با کمبود بازیکن مواجه است و ما هم در تیم امید علی شجاعی را به‌ عنوان نماینده خود داریم.
کد خبر: ۷۹۶۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۲ 12 November 2019

به گزارش تابناک مازندران معاون باشگاه نساجی مازندران از تغییر زمان بازی با استقلال در رقابت‌های لیگ برتر واکنش نشان داد و استقبال کرد.

به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، در حالی که قرار بود دیدار تیم‌های نساجی مازندران و استقلال تهران روز جمعه اول آذرماه سال جاری برگزار شود، با نظر سازمان لیگ این دیدار به تعویق افتاد.

براساس تاریخ جدید قرار است دو تیم روز دوشنبه ۴ آذرماه و رأس ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه به مصاف یکدیگر بروند.

در همین ارتباط علی دهقانی معاون ورزشی باشگاه نساجی مازندران توضیح داد: خدمت هواداران محترم و دوست‌داشتنی نساجی باید عرض کنم ابتدا قرار بود بازی ما با استقلال تهران روز جمعه اول آذرماه سال‌جاری برگزار شود اما در ادامه عنوان شد این دیدار به روز دوشنبه ۴ آذرماه موکول شده است، بلافاصله پس از تغییر تاریخ این مسابقه، سازمان لیگ اعلام کرد به غیر از مسابقه نساجی و استقلال تهران، بازی سایپا و شاهین شهرداری بوشهر، ذوب آهن و فولاد خوزستان نیز دچار تغییر شده که دلیل اصلی آن بازی تدارکاتی تیم امید ایران برابر امید قطر در روز ۳۰ آبان‌ماه است.

پیش از اعتراض رسمی از کادر محترم فنی استعلام لازم را گرفتیم و همان‌طور که هواداران مطلع هستند در حال حاضر باشگاه نساجی مازندران با کمبود بازیکن مواجه است و ما هم در تیم امید علی شجاعی را به‌ عنوان نماینده خود داریم.

چنانچه می‌خواستیم در همان تاریخ اول آذرماه به مصاف استقلال برویم، قادر به استفاده از این بازیکن نبودیم، مضاف بر اینکه ۵ بازیکن مصدوم نساجی نیز ممکن بود با آمادگی کامل مهیای بازی با استقلال نشوند، در نتیجه این تعویق به ما کمک بیشتری خواهد کرد.

وی همچنین با اشاره به حضور پرشور و همیشگی تماشاگران نساجی مازندران در بازی‌های خانگی این تیم یادآورشد: هواداران نساجی یار دوازدهم که نه، بلکه یار اصلی ما بوده و هستند، فرقی هم نمی‌کند بازی نساجی با استقلال روز جمعه برگزار شود یا دوشنبه و مطمئن هستیم روز ۴ آذرماه مثل همیشه برای حمایت از تیم محبوب خود به ورزشگاه شهید وطنی می‌آیند تا بتوانیم با روحیه‌ای مضاعف برابر استقلال ظاهر شده و نتیجه خوبی کسب کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار