همایش "ارتقای علوم انسانی در مدارس" ویژه مدیران و دبیران رشتۀ علوم انسانی با همکاری آموزش و پرورش مازندران در تاریخ 30 آبان در این استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۹۵۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳ 09 November 2019

علی اسدی دبیر علمی همایش ارتقای علوم انسانی در مدارس درگفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: همایش "ارتقای علوم انسانی" به همت مرکز ترویج علوم انسانی با همکاری اداره تکنولوژی و گروه‌های آموزشی مازندران و ادارۀ کل آموزش و پرورش این استان پنج‌شنبه، ۳۰ آبان در اردوگاه بادله ساری برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: مرکز ترویج علوم انسانی به عنوان پایگاهی علمی-تخصصی در حوزه علوم انسانی آموزش و پرورش جهت تغییر رویکرد به رشتۀ علوم انسانی و ارتقای آن فعالیت دارد.

دبیر علمی همایش ارتقای علوم انسانی در مدارس خاطرنشان کرد: این همایش شامل 4 کارگاه تخصصی با عنوان تدریس تعاملی در علوم انسانی ویژه مدیران علوم انسانی و سرگروه‌ها و دبیران ادبیات، دین و زندگی، عربی و جامعه‌شناسی استان مازندران است.

اسدی با اشاره به اینکه به شرکت‌کنندگان در این همایش گواهی ضمن خدمت ارائه می‌شود، گفت: هدف از برگزاری این کارگاه‌ها پاسخ به پرسش‌های دبیران علوم انسانی حول محور کتاب درسی و روش تدریس آن است.

وی یادآور شد: از دبیران و مدیران رشتۀ دعوت می‌شود پرسش‌های خود را با درج نام کتاب، نام پایهٔ تحصیلی و نام درس به صورت مکتوب برای سرگروه مربوطه ارسال کنند و می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس‌های ۰۲۱۶۶۹۶۲۷۴۵ و ۰۹۰۳۰۴۱۸۱۴۶ تماس بگیرند.

به گزارش ایسنا، گفتنی است بالغ بر ۵۰ نمونه از این کارگاه در دروس مختلف قبل از این در شهر سمنان، مشهد، تهران، قزوین و بابلسر برگزار و باعث بالا رفتن مهارت‌های دبیران علوم انسانی در تدریس شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار