مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: سیل ۱۱ ابان‌ماه در شرق این استان به راه‌ها و ابنیه فنی این منطقه از مازندران ۶۰ میلیارد ریال خسارت وارد کرد.
کد خبر: ۷۹۴۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۰ 06 November 2019

 به گزارش عصر روز سه شنبه روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان مازندران ،عباسعلی نجفی افزود بدلیل بارش شدید باران و رانش زمین،آب بردگی درمسیرها ، خسارات به زیرساخت‌های محور مواصلاتی وارد شده است .

وی طول راههای آسیب دیده را در ۲۰ نقطه از راه های صلی و فرعی و روستایی در شهرستان های بهشهر و گلوگاه در شرق مازندران به مساحت حدود ۱۵ کیلومتر اعلام کرده است.
نجفی خاطرنشان کرد: باران شدید باران و ورود گل و لای به سطح جاده باعث مسدود شدن موقتی محور اصلی بهشهر به گلوگاه شد که با حضور به موقع راهداران و ارسال تجهیزات راهداری این محور در کمترین زمان بازگشایی و تردد نیز در آن برقرار شد.
به گفته مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای مازندران در حال حاضر عوامل راهداری به طور شبانه روزی با استفاده از۲۰دستگاه ماشین آلات راهداری سبک،نیمه سنگین و سنگین برای خدمات رسانی به مردم در محورها استقرار دارند.
سیل فروردین ماه سال جاری و اواخر اسفند ۹۷ نیز به حدود ۲ هزار کیلومتر از راههای استان مازندران پنج هزار میلیارد ریال خسارت وارد کرد که براساس آخرین گزارش صرفا ۶۰۰ میلیاردریال اعتبار برای مرمت و بهسازی این راههای خسارت دیده از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی اختصاص داده شد که ۱۱ درصد از میزان خسارت ها را پوشش می دهد.
مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر محور اصلی و فرعی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار