بارسلونا در خانه خود با تساوی بدون گل مقابل اسلاویاپراگ متوقف شد.
کد خبر: ۷۹۴۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۲ 05 November 2019

بارسلونا در شبی که موقعیت های خوبی را از دست داد و بارها مقهور درخشش کولار، دروازه بان حریف شد، در نهایت فقط به یک امتیاز بسنده کرد و هشت امتیازی شد تا وضعیت این گروه پیچیده تر از قبل شود.

در همان دقیقه 5 و روی ارسال سویک، جرارد پیکه می توانست به اشتباه دروازه بارسلونا را باز کند، اما تراشتگن عکس العمل خوبی نشان داد. در دقیقه 12 و با پاس زیبای پیکه، نلسون سمدو با دروازه اسلاویا تک به تک شد، اما ضربه زمینی این مدافع پرتغالی با مهار کولار همراه شد.

به گزارش فرتاک ورزشی، در اواسط نیمه اول استانچیا با یک ضربه ایستگاهی تماشایی دروازه بارسلونا را تهدید کرد، اما ضربه زیبای او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

در دقیقه 34 لیونل مسی با حرکتی انفرادی و فوق العاده وارد محوطه جریمه حریف شده و تا آستانه گلزنی پیش رفت، اما ضربه تماشایی او با بدشانسی به دیرک دروازه اسلاویا برخورد کرد.

در دقیقه 37 و روی اشتباه عجیب کولار سنگربان اسلاویا، آرتورو ویدال موفق به توپربایی از وی شد، اما پاس ضعیف او باعث خراب شدن موقعیت شد.

در دقیقه 43 و روی پاس ویدال، لیونل مسی تا آستانه زدن گل اول پیش رفت، اما ضربه محکم او از گوشه محوطه با عکس العمل کولار مواجه شد. یک دقیقه بعد این بار پیکه اقدام به ضربه زدن کرد، اما سنگربان اسلاویا باز هم دروازه تیمش را نجات داد تا نیمه نخست مهیج در نهایت با تساوی بدون گل به اتمام برسد.

اولین فرصت نیمه دوم روی پاس دمبله و برای سرخی روبرتو ایجاد شد، اما ضربه مدافع اسپانیایی بارسلونا با عکس العمل کولار مواجه شد.

دقایقی بعد لیونل مسی می توانست با نواختن یک ضربه ایستگاهی دروازه اسلاویا را باز کند، اما شوت او با اختلاف کمی به بیرون رفت. در ادامه توپ و میدان دست بارسلونا بود اما موقعیت خاصی خلق نمی شد.

در دقیقه 77 و روی ارسال آنسو فاتی بارسلونا تا آستانه زدن گل برتری پیش رفت، اما ضربه لیونل مسی در دهانه دروازه با مهار زیبای کولار همراه شد.

در دقیقه 83 ویدال در گوشه محوطه راکیتیچ را صاحب فرصت کرد، اما ضربه هافبک کروات نیر راهی به دروازه اسلاویا نیافت در نهایت بازسلونا در مقابل اسلاویا پراگ با تساوی بدون گل متوقف شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار