خدای ناکرده شرایط حکم می کند تا سکوت اختیار کنید؟خدا را شاهد بگیرید که تا به حال،حتی یک بار هم که شده شعارهای ساختارشکنانه در ورزشگاه تبریز را نشنیده اید؟
کد خبر: ۷۹۴۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۵ 03 November 2019

 سلام آقا رسول.چه خبر؟اجازه هست؟می خواهم بدون مقدمه سوالاتم را بپرسم.شما خودت فوتبالیست بوده ای و می دانی که تحریک هزاران هوادار در یک ورزشگاه یعنی چه.می دانی وقتی به سمت آنها بروی و تحریک شان کنی واکنش شان چه خواهد بود.این اصلا هم ربطی به فرهنگ و ادب و فهم و شعور ندارد.در هر کجای دنیا،حتی متمدن ترین کشورها هم که این حرکت را انجام بدهی برایت کف نمی زنند.بدون تعارف،روی موج سوار شده اید و دارید و خیلی خوب از فضای به وجود آمده استفاده می کنید.این نظر شخصی من است.

"من برای هواداران دست زدم و به آنها گفتم آفرین به شما که برایتان پنالتی گرفته شده و شما به من توهین می‌کنید."این حرف را خودتان در مصاحبه امروزتان با یکی از خبرگزاری ها زده اید.انصافا،خدا وکیلی،رفتاری که انجام دادید درست است؟

شما هواداران پرسپولیس را متهم کرده اید که فحاشی کرده اند.اولا همه کسانی که به ورزشگاه می روند را نباید با هم قیاس کرد و اهانت های آنها را (که در همه جا محکوم است)را به کل تعمیم داد.

مثلا حتما شما هم ویدئوی توهین به امید عالیشاه در بازی سال قبل با ماشین سازی را دیده اید.اتفاقا مادر او هم یک خواهر شهید است.اتفاقی که آنجا می افتد تقریبا کم از اتفاقات تلخ تهران نداشت.هر نوع توهینی فارغ از اینکه خانواده یک بازیکن چه کسی باشند بخشودنی نیست همه ما برای اتفاقی که برای شما افتاده و برای آبروی فوتبال ایران افتاده شرمساریم.برای شما قبل از هر چیز به عنوان یک قهرمان ملی از این رفتار نابخشودنی حمایت می کنیم.

همه ما باید به دنبال عدالت باشیم،همه ما باید بجنگیم تا چنین رفتارهای زشتی مدام تکرار نشود.مثلا خود شما باید در صف مقدم این مبارزه باشید.جسارتا می توانیم بپرسیم چرا تا به حال حرفی علیه تماشاگرنماهای تراکتور نزده اید؟آیا چشمان تان را روی همه حواشی به وجود آمده در ورزشگاه های تبریز بسته اید؟

خدای ناکرده شرایط حکم می کند تا سکوت اختیار کنید؟خدا را شاهد بگیرید که تا به حال،حتی یک بار هم که شده شعارهای ساختارشکنانه در ورزشگاه تبریز را نشنیده اید؟

ما هم جزء را به کل تعمیم نمی دهیم.همه باید در کنار هم بجنگیم برای ریشه کن کردن این رفتار زشت،همان طور که گفتید نیاز به کار فرهنگی داریم،همه ما تک به تک مسئول هستیم.مادر شما،ما،امیر قلعه نویی،منصوریان،بیرانوند،عالیشاه و ...ندارد.باید کمک کنیم همه یاد بگیریم ورزشگاه جای فحش دادن نیست می خواهند اعتراض کنند"هو"کنند،چرا به هم فحش ناموس می دهند.بیایید در کنار هم بایستیم و بدون تبعیض به دنبال اصلاح این رفتار زشت باشیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار