محمد قوسی:
به گزارش تابناک سمنان: محمد قوسی قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان گفت: مردم استان سمنان در هفت‌ماهه سال جاری سه میلیارد و ۳۲۵ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند که در سرفصل‌های مختلف حمایتی مددجویان و نیازمندان هزینه شده است.
کد خبر: ۷۹۳۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶ 03 November 2019

قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه صدقات جمع‌آوری‌شده صرف امور محرومان جامعه می‌شود اظهار کرد: سرفصل‌های هزینه کرد این بخش‌ها در قالب بخش‌های حمایت، فرهنگی و مسکن بوده در هفت ماهه سال جاری بوده  است.

قوسی به اختصاص ۱۴ درصد از مجموع مشارکت‌های مردمی در بخش صدقات به حوزه فرهنگی خبر داد و گفت: این بخش از هزینه کردها در قالب برگزاری اردوهای زیارتی، آموزش، فعالیت‌های تأمین هزینه‌های ارائه خدمات به دانش آموزان و دانشجویان در کانون‌های فرهنگی ارائه‌شده است.

وی با اشاره به اینکه به‌طورکلی ۶۶ درصد از مجموع مشارکت‌های مردمی در حوزه حمایت هزینه شده است، تصریح کرد: سه درصد از این  بخش در ارائه خدمات ویژه به سالمندان، ۱۵ درصد کمک به پرداخت فرانشیز و خدمات ویژه درمان مددجویان، ۲۰ درصد کمک به امر ازدواج، ۲۰ درصد پرداخت کمک‌های ضروری و هشت درصد در قالب تأمین لوازم زندگی مددجویان، کمک‌هزینه تحصیلی دانش آموزان و  کمک‌هزینه تحصیلی دانشجویان دولتی و طلاب علوم دینی صرف شده است.

وب کیوسک جایگزین صندوق های صدقات می شوند

محمد قوسی در پایان بابیان اینکه ۱۰ درصد از مجموع مشارکت‌های مردمی معادل ۳۳۰ میلیون تومان در قالب کمک به تعمیر، تکمیل و بازسازی مسکن مددجویان اختصاص یافت افزود:  ۱۰ درصد صدقات نیز در سایر بخش‌های حمایتی از جمله تعامل با مراکز اقتصادی و اجتماعی برای جلب و جذب مشارکت های مردمی با هدف کمک به نیازمندان هزینه شد و بیش از ۳۷ هزار نفر از جمعیت استان سمنان تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان از خدمات حمایتی این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار