یک رسانه روسی مدعی شد که ستاره ایرانی زنیت می تواند در تابستان آینده به رئال مادرید منتقل شود.
کد خبر: ۷۹۳۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۴ 01 November 2019

 به نقل از سایت«versiya» روسیه،زنیت به دنبال فروش سردار آزمون، ستاره ایرانی اش است. این باشگاه مبلغ 35 میلیون یورو را روی این بازیکن قیمت گذاشته است.مهاجم ایرانی زودتر از تابستان 2020 زنیت را ترک نمی کند.

از فصل گذشته لاتزیو، اورتون و کریستال پالاس به دنبال او بودند. اما ستاره ایرانی از زمان کودکی آرزوی بازی در رئال مادرید را دارد.آیا آرزوی آزمون می تواند محقق شود و او از زنیت به رئال مادرید منتقل شود.

تمایل آزمون برای بازی در رئال مادرید کافی نیست تا زیدان و پرس را مجاب به جذب او کند اما 4 دلیل وجود دارد که آزمون می تواند در تابستان پیش رو به رئال منتقل شود. اول اینکه آمار گلزنی ستاره ایرانی در زنیت که موفق شد در 18 بازی 8 گل بزند و 6 بار پاس گل داد و این آمار خوبی برای قانع کردن مادریدی ها است.

دوم اینکه سن پایین آزمون که 24 سال دارد می تواند باعث شود تا استعدادیاب های رئال روی او حساب باز کنند چون می تواند در آینده پیشرفت زیادی داشته باشد.

سوم اینکه در تابستان گذشته رئال برای تقویت خط حمله اش ازارد و یوویچ را به خدمت گرفت اما این دو بازیکن نتوانستند انتظارات را برآورده کنند. به همین خاطر رئال می تواند در تابستان 2020 در خط حمله انقلابی جدید ایجاد کند.

چهارم که مهمترین امر برای مادرید است دستمزد نه چندان بالای سردار است. او برای محقق کردن آرزوی کودکی اش حاضر است به کمترین دستمزد رضایت دهد. نتیجه می گیریم که انتقال قرن در لیگ روسیه نزدیک است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار