کارگردان نمایش «هراس» از گروه کله ونگ ساری، شرکت کننده در بخش بازبینی سی و یکمین جشنواره تئاتر استان مازندران به خاطر قضاوت نا عادلانه هیئت داوران این جشنواره با ارسال متن اعتراضی به مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران اعتراض خود را به داوری ناعادلان از سوی هیئت داوران اعلام کرد.
کد خبر: ۷۹۲۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۰ 28 October 2019

به گزارش تابناک مازندران، بهزاد شاهنده نویسنده و کارگردان نمایش «هراس» از گروه کله ونگ ساری؛ به داوری ناعادلانه هیئت داوران سی و یکمین جشنواره تئاتر استان اعتراض کرد .

اعتراض کارگردان نمایش «هراس» به داوران جشنواره تئاتر مازندران
 
اعتراض کارگردان نمایش «هراس» به داوران جشنواره تئاتر مازندران
 


بر اساس این گزارش، نویسنده و کارگردان نمایش «هراس» از گروه کله ونگ ساری، شرکت کننده در بخش بازبینی سی و یکمین جشنواره تئاتر استان مازندران به خاطر قضاوت نا عادلانه هیئت داوران سی و یکمین جشنواره تئاتر استان مازندران با ارسال متن اعتراضی به مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران اعتراض خود را به داوری ناعادلان از سوی هیئت داوران اعلام کرد.

اعتراض کارگردان نمایش «هراس» به داوران جشنواره تئاتر مازندران
 

 


در متن اعراضیه شاهنده به مدیر کل آمده است:
جناب آقای عباس زارع
مدیر کل محترم فرهنگ وارشاد اسلامی مازندران
با سلام احترام فراوان خدمت جنابعالی ، همانطوری که مستحضر هستید چندی پیش بازبینی سی و یکمین جشنواره تئاتر استان از سوی انجمن هنر های نمایشی استان آغاز و بازبینی نمایش ها به اتمام رسید. گویا ۲۱ نمایش در بازبینی حضور پیدا کرده است که ۱۲ نمایش جهت حضور در مرحله نهایی جشنواره از سوی هیئت داروران برگزیده شدند.
نمایش «هراس» به نویسندگی و کارگردانی اینجانب نیز در این باز بینی حضور داشت جزء منتخبین نبوده و از دور رقابت های جشنواره توسط هیئت داوران خارج شده است.
با توجه به تجربه سی، چهل ساله ی ای حقیر و اندک دانش هنری سعی براین داشتم که از مهمترین دستورالعمل های جشنواره پیروی کردم و به استناد عکس های ارسالی که از طراحی لباس و دکور و لوازم صحنه بومی و اشعار بومی مازندران والایی بهره مند شده است سعی در انتقال معرفی و انتقال فرهنگ غنی خطه ی سرسبز مازندران شده است.
این نمایش با حضور بیش از بیست نفر از عوامل و بازیگر در مدت چندین ماه تمرین شبانه روزی بدون وقفه، با رعایت ریز ترین مسایل تکنیکی ، فنی و محتوایی در این جشنواره مغموم و مظلوم واقع شده است، لذا از آن مقام محترم خواهشمند است که دستور فرمایید تا توسط ویدیو چک ، نسبت به اجرای عدالت در انتخاب اقدامات عاجل صورت پذیرد و این نمایش با بررسی مجدد در مقایسه با کارهای انتخاب شده، کارشناسی دقیق و بی طرفانه صورت پذیرد تا اینکه حق به حق دار برسد.
مدیر کل محترم در پایان عرایضم خدمت شما عارض هستم که بنده نسبت به عدالت دبیر جشنواره و تیم انتخابی جشنواره تردید محتمل دارم وتقاضای پیگیری عاجل از سوی آن مقام را دارم.
بهزاد شاهنده
نویسنده و کارگردان نمایش«هراس»
شرکت کننده در بخش بازبینی سی و یکمین جشنواره تئاتر استان مازندران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار