کد خبر: ۷۹۰۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷ 21 October 2019


هیئت داوران بخش تئاتر خیابانی دومین همایش استانی «اشکواره حسینی» آمل معرفی شدند
دبیر بخش تئاتر خیابانی دومین همایش استانی «

 

اشکواره حسینی» آمل از معرفی هیئت داوران بخش تئاتر این همایش خبر داد و گفت: آقایان سید حسین ساداتی، علی غنی پور و خانم محبوبه علی زاده به عنوان هئیت داوران و آقای حمیدرضا گل محمدی تواندشتی به عنوان داور ناظر در بخش تئاتر خیابانی این همایش به قضاوت آثار پذیرفته شده خواهند پرداخت.
مهیار کمانگری دبیر بخش تئاتر خیابانی دومین همایش استانی«اشکواره حسینی» آمل در گفت و گو با پایگاه خبری فجر شمال، با اعلام این مطلب که 17 گروه نمایشی پس از اعلام فراخوان از سوی دبیر خانه جهت شرکت در بخش تئاتر خیابانی دومین همایش استانی«اشکواره حسینی» آمل، آثار خود را تا زمان اعلام شده فراخوان به دبیرخانه ارسال کردند گفت: پس از داوری در مرحله بازبینی تعداد هفت نمایش از شهر های رامسر، چالوس، ایزد شهر نور، محمود آباد، ساری،آمل و میاندورود به مرحله نهایی همایش راه پیدا کردند.
وی افزود: آقایان سید حسین ساداتی، علی غنی پور و خانم محبوبه علی زاده به عنوان هئیت داوران و آقای حمیدرضا گل محمدی تواندشتی به عنوان داور ناظر در بخش تئاتر خیابانی از سوم الی 10 آبان ماه 98 به قضاوت آثار پذیرفته شده خواهند پرداخت.
کمانگری تصریح کرد: دومین همایش استانی «اشکواره حسینی» آمل از 28 مهر ماه الی 11 آبان ماه 98 در رشته های چندگانه هنری شعر، عکس، نمایش، سرود، فیلم و نامه های برگزیده در این شهرستان برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: نمایش«سه چهارده» به گارگردانی بهناز دوستی از ساری، نمایش «بازگشت» به کارگردانی امیررضا مدنی ازآمل، نمایش«بغض طالب» به کارگردانی مهدی نصرالله زاده از ایزد شهر نور، نمایش«ارثیه» به کارگردانی علی طالبی از میاندرود، نمایش «روز واقعه» به کارگردانی مسلم خردمند از چالوس، نمایش«صدای پای آب» به کارگردانی حامد مربوط صادق از محمود آباد و نمایش «عتیقه» به کارگردانی فاخره شعبانیان از رامسر از سوم الی 10 آبان 98 عصرها در آمل به اجرا در می آیند.
کمانگری افزود: دومین همایش استانی «اشکواره حسینی» آمل از 28 مهر ماه الی 11 آبان ماه 98 در رشته های چندگانه هنری شعر، عکس، نمایش، سرود، فیلم و نامه های برگزیده در این شهرستان برگزار خواهد شد.
دبیر بخش تئاتر خیابانی دومین همایش استانی «اشکواره حسینی» آمل خاطرنشان کرد: مراسم اختتامیه این همایش شنبه ۱۱ آبانماه ۱۳۹۸ ساعت ۱۸در تالار اریکه آریایی آمل برگزار می شود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار