کد خبر: ۷۸۸۷۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴ 15 October 2019

کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال آرای خود را درباره برخی از پرونده‌ها صادر کرد.

 به نقل از فدراسیون فوتبال، آرای صادره به شرح زیر است:

* با توجه به شکایت باشگاه پیکان از باشگاه پرسپولیس، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲۵۰ میلیون ریال بابت یک سال حق آموزش برای سعید حسین‌پور به انضمام مبلغ ۵ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد.

* در پی شکایت باشگاه فرا برتر فریدونکنار از باشگاه استقلال تهران، کمیته وضعیت دادخواست باشگاه فرا برتر فریدونکار را به دلیل رفع نشدن نقص در مهلت تعیین شده رد کرد.

* براساس رای صادر شده در پرونده شکایت میثم تیموری از باشگاه نساجی مازندران، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۰ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد.

* در پرونده شکایت محسن خاکسار از باشگاه پارس جنوبی، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۴۲۱ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۸ میلیون و ۴۲۴ هزار ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد.

* در پی شکایت جواد نکونام از باشگاه رایکا بابل، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بابت  اصل خواسته و مبلغ ۳۰ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* با توجه به شکایت علی اصغر عاشوری از باشگاه فولاد خوزستان، کمیته وضعیت دادخواست عاشوری را به دلیل رفع نقص نشدن در مهلت مقرر مردود اعلام کرد.

* براساس رای صادره شده در پرونده شکایت رضا منصوری المشیری از باشگاه رایکا بابل، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۴۲۵ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد.

* در پرونده شکایت امید نظامی‌پور از باشگاه بادران تهران، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۸۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۶ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار