مدیر کل مدیریت بحران استان مازندران از آب‌گرفتگی چند واحد مسکونی در غرب استان خبر داد.
کد خبر: ۷۸۸۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱ 13 October 2019

علی اصغر احمدی در گفت‌و گو با ایسنا، در مورد بارش‌های امروز و وضعیت بحرانی پیش آمده در برخی مناطق اظهار کرد: بیشترین بارش‌ها مربوط به رامسر با ۲۱۰ میلی متر بوده است.

وی تصریح کرد: آب‌گرفتگی که بر اثر طغیان رودخانه‌ها در شهرها اتفاق افتاده باشد، نداشتیم، اما با توجه به اینکه جوی‌ شهرها ظرفیت این حجم بارندگی را نداشته و این امری طبیعی است، برخی شهرهای استان مانند نوشهر، عباس‌آباد، ساری و قائمشهر دچار آبگرفتگی معابر شدند.

مدیر کل مدیریت بحران مازندران در مورد پل توچاله که در سیل مهر ۹۷ تخریب شد، خاطرنشان کرد: در منطقه توچاله پل موقت احداث شده و از آنجایی که ارتفاع کمتری دارد در حال حاضر آب از روی پل عبور کرد.

اصغری افزود: ایجاد باکس بر روی پل‌ها هم نمی‌تواند طغیان آب را تحمل کند بنابراین دوباره باعث ریزش می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این پل تنها راه عبوری آن منطقه نیست، گفت: در حال حاضر به دلیل حجم زیاد آب از روی پل موقت امکان تردد وجود ندارد.

مدیر کل مدیریت بحران مازندران ادامه داد: چند واحد مسکونی در چالوس و عباس‌آباد دچار آب‌گرفتگی شده که ساکنین مجبور به تخلیه ساختمان شدند.

اصغری یادآور شد: در چالوس به دلیل حجم زیاد بارش و آبگرفتگی شیفت صبح مقطع ابتدایی از سوی آموزش و پرورش تعطیل اعلام شد.

وی خاطرنشان کرد: میزان خسارت در دست بررسی است و در صورت گسترش میزان خسارت تصمیم‌گیری برای اعلام میزان به دولت و پیگیری‌ها انجام می‌شود و این سامانه بارشی امروز از استان خارج خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار