قهرمان کشتی آزاد جهان و المپیک گفت: جوان‌های خوبی در لیگ حضور دارند و این انگیزه در آن‌ها وجود دارد که مقابل قهرمانان و عنوان داران جهان بدرخشند و به چشم بیایند.
کد خبر: ۷۸۷۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰ 12 October 2019

 به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ کشتی، حسن یزدانی بعد از کسب مدال طلای مسابقات جهانی سال 2019 در قزاقستان، برای حضور در لیگ برتر کشتی آزاد در سال 98 با تیم «تا ثبت جهانی توس» قرارداد امضا کرد و این روزها در تمرینات این تیم در مشهد حاضر است. وی درباره شرایط تیمش و همچنین لیگ برتر کشتی به صحبت پرداخت.

* تیم ما تلفیقی از جوان‌ها و باتجربه‌هاست

بعد از مسابقات جهانی چند روزی استراحت کردم و سپس با توجه به قراردادی که با تیم تاثبت جهانی توس امضا کرده بودم، به مشهد آمدم. تمرینات خودم را برای حضور در هفته اول لیگ برتر پیگیری می‌کنم. شرایط تیم ما خوب است و با تلفیقی از نفرات جوان و باتجربه در لیگ برتر شرکت می‌کنیم. امیدوارم با حمایت مسئولان شهرداری مشهد که این تیم را بنا کردند و همچنین مردم مشهد بتوانیم نتایج خوبی در لیگ بگیریم. مطمئن باشید کشتی‌گیران چیزی روی تشک کم نمی گذارند.

* کم و کاستی‌های ما با لیگ کمتر می‌شود

من 4 - 5 سالی بود که در لیگ کشتی نمی‌گرفتم. قبلا فقط با تیم‌های کفایتی مشهد و گاز مازندران در لیگ حاضر بودم. به هر حال با توجه به اینکه معمولا چیزی عاید کشتی‌گیران ملی‌پوش نمی‌شود، حضور در لیگ می‌تواند مرهمی بر زخم‌های آن‌ها باشد و کم و کاستی‌ها را کمتر کند. به همین خاطر من هم از حضور در لیگ استقبال کردم و بعد از پیشنهادی که از مشهد به من رسید، با تیم تاثبت جهانی توس قرارداد بستم.

* امیدوارم روند خوب لیگ ادامه‌دار باشد

امیدوارم تماشاگران و علاقمندان به کشتی هم استقبال خوبی از لیگ داشته باشند تا در سال‌های بعد شاهد پیشرفت این رقابت‌ها باشیم. یادم می آید در سال‌های دور مردم استقبال خیلی خوبی از مسابقات لیگ می‌کردند و امیدوارم بازهم شاهد تکرار آن روزها باشیم تا هم کشتی‌گیران از لیگ نفع ببرند و هم باشگاه‌ها و لیگ هم جان بگیرد. برای کشتی‌گیران ملی‌پوش که بیشتر بحث مالی مطرح است. انشاالله که روند خوبی که لیگ ایران گرفته ادامه دار باشد و کشتی سروسامان بگیرد.

* حسن‌اف باکیفیت و بااخلاق است

جبرئیل حسن اف، کشتی‌گیر آذربایجانی هم به تمرینات تیم ما اضافه شده و با انگیزه تمرین می‌کند. او یک کشتی‌گیر مسلمان و بااخلاق است. حسن اف در همین مسابقات جهانی مدال نقره گرفته بود و کشتی‌گیر باکیفیتی به حساب می‌آید.

* به حضور در فینال فکر می‌کنیم

امیدوارم با تدابیری که اندیشیده شده، بتوانیم تا فینال پیش برویم چون این هدف ماست. البته کمی دیرتر از سایر تیم‌ها شروع به یارگیری کردیم و همین باعث شد تا اکثر کشتی‌گیران مطرح به تیم‌های دیگر بروند. با این حال با کمک مردم و مسئولان می توانیم فینالیست شویم.

* کارم برابر جوان‌های باانگیزه سخت است

من با توجه به در پیش بودن المپیک و خطر آسیب دیدگی شاید نتوانم در همه کشتی‌ها روی تشک بروم. البته با صلاحدید کادرفنی در مسابقات مختلف کشتی می‌گیرم. به هر حال جوان‌های خوبی در لیگ حضور دارند و این انگیزه در آن‌ها هست که جلوی قهرمانان و عنوان داران جهان بدرخشند و به چشم بیایند. به همین خاطر کار ما هم سخت خواهد بود. امیدوارم در نهایت تمام این اتفاقات باعث پیشرفت کشتی ایران شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار