مدیرکل بیمه سلامت مازندران با اعلام ارائه تسهیلات جهت پوشش بیمه درمانی خبرنگاران استان از آمادگی بیمه سلامت جهت همکاری با ادارات ذیربط جهت ارائه تسهیلات برای پوشش بیمه درمان خبرنگاران استان خبر داد.
کد خبر: ۷۸۷۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۴ 11 October 2019

 به نقل از روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت مازندران، در آستانه گرامیداشت هفته بیمه سلامت‌، نشست هماهنگی جهت بررسی راهکارهایی در راستای پوشش بیمه‌ای خبرنگاران استان با حضور‌ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی،‌ مدیر‌کل بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر، ‌مسئول سازمان بسیج رسانه استان و ‌مدیرکل بیمه سلامت در این اداره کل برگزار شد.

در این جلسه عباس زارع‌، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان طی سخنانی با اشاره به نقش بسیار مهم و موثر خبرنگاران در امر اطلاع‌رسانی، ایجاد پشتوانه‌های خدمات اجتماعی مانند بیمه درمان و بازنشستگی را امری بسیار ضروری و مهم برشمرد و افزود‌: یقیناً همکاری و تعامل هر چه بیشتر نهادهای ذیربط و رسانه‌ها می‌تواند نقش موثری در کاهش دغدغه‌های خبرنگاران در امر بیمه درمانی و بازنشستگی ایفا کند.
در ادامه دکتر ظفرمند‌، مدیرکل بیمه سلامت مازندران نیز ضمن گرامیداشت هفته بیمه‌ سلامت( ۳ الی ۹ آبان ماه) با اشاره به اینکه شغل خبرنگاری شغلی سخت و دشوار است، افزود: ‌خبرنگاری علاوه بر سختی هایی که دارد در کنارش زیبایی‌های نیز دارد و همه ما را مقید می کند که در یک ساختار شیشه‌ای قرار داریم و رصد می شویم.
‌وی با اشاره به ارتباط بسیار موثر و تنگاتنگ بیمه سلامت و اصحاب رسانه استان ابراز امیدواری کرد، با همکاری و تعامل نهادها و ادارات ذیربط بتوانیم دین خود را به خبرنگاران ادا کرده و در راستای کاهش دغدغه های بیمه درمانی و بازنشستگی آنها گام برداریم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار