بر اساس گزارش راهداری مازندران ترافیک از شامگاه امروز جمعه در تمامی محورهای استان به سمت پایتخت سنگین است.
کد خبر: ۷۸۷۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۰ 11 October 2019

ایرنا - کارشناس مدیریت راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران در این باره به خبرنگار ایرنا گفت : ترافیک در کندوان از مسیر شمال به جنوب در محدوده مرزن آباد تا رزان سنگین است .

مهدی غلامیان افزود : تردد خوردرویی در محورهای مکارود ، هزارچم و پل زنگوله در جاده کندوان نیز نیمه سنگین و گاهی سنگین است و در محدوده استان البرز نیز ترافیک سنگین مشاهده می شود.

وی گفت : در حال حاضر ترافیک در جاده هراز محدوده کلرد تا پیچ پرند در هر دو مسیر سنگین است که علت اصلی آن گلوگاه سه راهی چلاو است.

کارشناس مدیریت راه مازندران افزود: تردد خودرویی در محدوده شاهاندشت ، گزنک ، آب اسک ، لاسم و منظریه نیمه سنگین تا سنگین است و حرکت خودرویی به کندی انجام می شود.

غلامیان همچنین تردد خودرویی در محور سوادکوه در محدوده شهری زیراب و پل سفید را سنگین توصیف کرد و گفت: شرایط جوی جاده های استان نیز صاف و هیچگونه پدیده جوی دیده نمی شود.

وی با اشاره به حجم ترافیک سنگین در محورهای استان و امکان معطلی چندین ساعته ، از مسافران خواست که برای تردد در محورهای مازندران حتما با تلفن گویای ۱۴۱ تماس گرفته و از آخرین وضعیت راه های استان با خبر شوند.

هوای شهرها و محورهای استان مازندران هم اکنون ابری و در برخی مناطق به صورت مقطعی همراه با بارش های پراکنده است.

حدود ۱۱۰ کیلومتر از مسیرجاده ارتباطی هراز از آمل به تهران در حوزه استحفاظی مازندران واقع شده است.

حدود نیمی از مسیر حدود ۱۷۰ کیلومتری جاده کرج - چالوس جزو حوزه استحفاظی شهرستان چالوس است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار