ساماندهی حاشیه رودخانه نکارود ، احداث دیواره حفاظتی در مسیر این رودخانه و ساماندهی ورودی غربی شهر ، مهمترین مشکلات شهر نکا محسوب می شود.
کد خبر: ۷۸۷۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۸ 11 October 2019

به گزارش تابناک مازندران به نقل از مازنی خبر، سیدمهدی احمدی در همایش شهرداران مازندران که به عنوان نماینده شهرداران شرق استان سخن می گفت، اظهار داشت: شرق مازندران از ۳ شهرستان و ۵ شهر تشکیل شده است و نیاز به توجه و حمایت های بیشتری دارد.

وی با بیان اینکه عدم همکاری آب منطقه ای با شهرداران یکی از اصلی ترین مشکلات شهرداری های شرق مازندران محسوب می شود، افزود: جهت آزاد سازی حریم و لایروبی رودخانه ها نیاز به همکاری آب منطقه ای داریم.

احمدی ضمن درخواست از سازمان صمت و اتاق بازرگانی جهت پرداخت عوارض کسب و پیشه به شهرداری ها ، اظهار داشت: شهرداری ها در حریم شهرها خدمات رسانی می کنند اما توان جریمه کردن متخلفان را ندارند لذا قابلیت جریمه ماده صد برای ساختمان های احداث شده در حریم شهرها می تواند منابع مالی شهرداری ها را افزایش دهد.

نماینده شهرداران شرق استان مازندران با اشاره به مشکل زباله در این منطقه افزود: مکان یابی مرکز دفن اصولی زباله برای شرق مازندران ضروری است تا تمام مراکز دفن غیراصولی زباله در شهرستان های نکا، بهشهر و گلوگاه جمع آوری شوند.

دکتر احمدی تصریح کرد: شهرداران شرق مازندران تلاش می کنند تا با افزایش خدمات رسانی مطلوب ، رضایت شهروندان را بیش از گذشته به دست آورند.

برچسب ها: دفن اصولی زباله
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار