ترافیک در محور هراز از تهران به سمت آمل و در محدوده های سه راهی چلاو، شاهان دشت ، گزنک و آب اسک شمال به جنوب در هر دو جهت ترافیک پرحجم و در برخی نقاط نیمه سنگین در جریان است.
کد خبر: ۷۸۷۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۶ 09 October 2019

شروع تعطیلات آخر هفته در نیمه نخستین ماه فصل پاییز یکبار دیگر ترافیک را به جاده‌های اصلی مازندران برگرداند.

به گزارش مرکز مدیریت راههای مازندران هم اکنون ترافیک در محورهای هراز (آمل - تهران) و کندوان ( چالوس- کرج) به صورت پرحجم و نیمه سنگین در جریان است و تردد خودروها در این محور که به دلیل ایجاد محدودیت برای خودروهای سنگین صرفا سواری است، به کندی انجام می شود.
براساس این گزارش تردد در محورهای سوادکوه، کیاسر و کناره به صورت عادی و روان در جریان است.
جاده هراز
مرکز مدیریت راههای مازندران اعلام کرد : ترافیک در محور هراز از تهران به سمت آمل و در محدوده های سه راهی چلاو، شاهان دشت ، گزنک و آب اسک شمال به جنوب در هر دو جهت ترافیک پرحجم و در برخی نقاط نیمه سنگین در جریان است.
براساس این گزارش از لحاظ شرایط جوی در محور هراز مداخله جوی خاصی وجود ندارد و آسمان صاف تا نیمه ابری است.
کندوان
براساس گزارش مرکز مدیریت راههای مازندران ترافیک در این محور نیز از شمال به جنوب در محدوده مرزن آباد، هزار چم و سیاه بیشه به صورت پرحجم و نیمه سنگین است و تردد خودروهای سنگین و موتور سیکلت به جز خودروهای حامل مواد سوخت ممنوع است.
براساس این گزارش طبق دستور پلیس راه مازندران محدودیت ترافیکی در این محور برای روز جمعه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ تردد از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع و از ساعت ۱۷ روز جمعه تا ۲ بامداد روز شنبه ۲۰ مهرماه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه برقرار است.
مرکز مدیریت راههای مازندران اعلام کرد در سایر محورهای اصلی استان شامل سواد کوه ، کیاسر و کناره تردد عادی و روان در جریان است.
در نیمه نخست سال جاری افزون بر ۳۰۰ میلیون تردد در محورهای مازندران به ثبت رسید که ۱۱ درصد از این تردد مربوط به جاده های اصلی بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار