فرمانده انتظامی استان از انهدام باند سارقان اینترنتی با 6 میلیارد ریال سرقت در شهرستان "عباس آباد" خبر داد .
کد خبر: ۷۸۶۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۶ 08 October 2019

سردار "سید محمود میرفیضی" با اعلام این خبر، گفت: در پی مراجعه و طرح شکایت 25 شهروند به پلیس فتا استان، مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی آنان از سوی افرادی ناشناس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت .

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی از مال باختگان و بررسی میدانی و فنی کارآگاهان و کارشناسان پلیس فتا مشخص شد، اطلاعات حساب بانکی شکات و مال باختگان در محدوده شهرستان عباس آباد و از طریق یک فروشنده موز که با یک دستگاه وانت نیسان به صورت سیار فعالیت داشته به سرقت رفته است.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اینکه برابر تحقیقات و بررسی های فنی کارشناسان پلیس فتا برداشت غیر مجاز از حساب بانکی مال باختگان از طريق یک دستگاه کارت خوان فروشگاهي در استان تهران صورت پذيرفته است، افزود: با اقدامات اطلاعاتی 3 متهم شامل یک زن و 2 مرد در این رابطه شناسایی و در یکی از شهرستان های مرکزی استان دستگیر شدند.

وی افزود: متهمان در تحقیقات پلیس ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی شدند اما با توجه به شواهد و قرائن موجود لب به اعتراف گشوده و در خصوص چگونگی دسترسی به اطلاعات حساب مال باختگان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: متهمان در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس اظهار داشتند با همکاری فردی دیگر در یکی از استان های جنوب شرق کشور در پوشش فروشنده دوره گرد ميوه با استفاده از دستگاه اسکیمر و کپي کارت اعتباری مشتريان، اطلاعات حساب بانکی آنان را سرقت می کردند.

سردار میرفیضی ادامه داد : این افراد پس از سرقت اطلاعات حساب بانکی مال باختگان با همکاری 2 زن از طلافروشي هاي سطح شهر تهران و کرج اقدام به خريد طلا مي کردند که همه اعضای باند شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در چند مرحله عملیات دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف 8 هزار عدد سيم کارت تلفن همراه يک دستگاه اسکيمر و 200 فقره کارت عابر بانک متعلق به افراد مختلف خبر داد و افزود: اعضای این باند شامل 3 زن و 3مرد تاکنون به سرقت 6 میلیارد ریال وجه نقد از حساب بانکی مال باختگان اقرار کردند که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.#

انتهاي خبر // پایگاه خبری پلیس ایران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار