سخنگوی اورژانس 115 بابل از تصادف عابر پیاده دانش آموز 13 ساله بابلی براثر سانحه تصادف خبر داد اما شاهدان عینی نیز علت تصادف را ترس کودک از سگ ولگردی می دانند که در حال عبور از این مسیر بوده است.
کد خبر: ۷۸۶۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۷ 07 October 2019

به گزارش تابناک مازندران، مهدی غلام‌نیا روشن اظهار کرد: امروز صبح طی گزارشی به مرکز دیسپج سازمان اورژانس بابل مبنی تصادف عابر پیاده با خودرو سواری در جاده حبیبی ۲۰۰متر بعداز پل ارمک بلافاصله مرکز دیسپج سازمان اورژانس بابل تکنسین‌های پایگاه گتاب را به محل حادثه اعزام کرد.

بر اساس این گزارش، وی با اشاره به اینکه تکنسین‌های اورژانس در کمترین زمان در محل حادثه حاضر شدند، افزود: در این حادثه متاسفانه عابر پیاده که دانش آموز دختر ۱۳ ساله بود به علت شدت جراحات و خونریزی فاقد علائم حیاتی شد.

سخنگوی اورژانس 115 بابل گفت: با وجودی که تکنسین‌های اورژانس تمام تلاش خود را برای احیا کردند که بی‌ثمر بود اما به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل کردند که تلاش کادر درمانی بیمارستان هم ثمری نداشت.

گفتنی است به نقل از شاهدان عینی این حادثه زمانی اتفاق افتاد که دانش‌آموز برای عبور از عرض جاده با سگ ولگرد مواجه شد و از ترس مواجه با حیوان وارد جاده شد که خودرو همزمان با وی اصابت و سبب مرگ این نوجوان شد.

 حضور سگ‌های ولگرد که در اکثر شهرها تبدیل به معضل شده است همچنان در سکوت متولیان امر به بهانه کمبود اعتبار لازم در حال افزایش است و سبب ترس کودکان و نوجوانان به‌خصوص دانش آموزان شهر و روستا شده است و باید در این خصوص اقدام جدی صورت گیرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار