مدیر روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران اعلام کرد: باشگاه در تعطیلات برای دریافت کارت بازی 4 بازیکن پیگیری‌های لازم را انجام خواهد داد.
کد خبر: ۷۸۵۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳ 06 October 2019

 مسئولان باشگاه نساجی تا امروز موفق نشده‌اند کارت بازی 4 بازیکن تیم خود را دریافت کنند. محمد قاضی، جلالی، باباگلی و کفشگری نفراتی هستند که تا امروز برای این تیم بازی نکرده اند و گفته می‌شود 3 بازیکن دیگر این تیم هم نمی‌توانند برای سرخپوشان قائمشهر بازی کنند.

مهدی یکتا مدیر روابط عومی باشگاه نساجی در این خصوص گفت: تا این لحظه به جز 4 بازیکن، عدم استفاده از 3 بازیکن دیگر(دهقانی، سرلک و جعفری) به باشگاه نساجی ابلاغ نشده و مسئولان باشگاه در تلاش هستند تا مجوز بازی همان 4 بازیکنی که تا امروز برای این تیم به میدان نرفته‌اند را دریافت کنند. ان‌شاالله در تعطیلات لیگ برتر این فرصت هست تا باشگاه برای دریافت کارت بازی 4 بازیکن اقدامات لازم را انجام دهد.

صحبت‌های مدیر روابط عمومی باشگاه نساجی در شرایطی مطرح شده که روز گذشته فرهاد صنیعی‌فر اعلام کرد: فدراسیون آنقدر ما را ضعیف و بی‌کس گیر آورده‌ که نه‌ تنها حاضر به صدور کارت چند بازیکن ما نیست، بلکه الان اولتیماتوم داده‌اند که جلوی بازی ۳ بازیکن دیگر را خواهند گرفت،همه فهمیده‌اند که مسئولان مازندران خیال‌شان هم نیست و هر بلایی که دوست داشته باشند سر نساجی می‌آورند. ظاهراً خوبی‌های ما از حد و حدود خود گذشته و این بلاها حق‌مان است، با این کارها صنیعی‌فر و حدادیان ذلیل نمی‌شوند بلکه این تیم نساجی است که نابود می‌شود، حقیقتاً با این وضعیت ادامه تیم‌داری برای ما غیرممکن می‌شود.

همچنین امروز حسن بادامکی مدعی شد: تیم ما 4 بازیکن را در اختیار ندارد و جدیدا هم اعلام کرده اند 3 بازیکن دیگر هم که امسال جدید گرفته ایم حق بازی برای نساجی را ندارند. با این شرایط در بازی بعد من و آقای مهاجری باید برای نساجی بازی کنیم!

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار