کد خبر: ۷۸۵۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹ 06 October 2019

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، مهدی خادمی صبح امروز در مراسم صبحگاه انتظامی شهرستان سوادکوه با بیان اینکه برقراری نظم و امنیت وظیفه اصلی نیروی انتظامی است، گفت: امنیت بالا در کشور با تعامل خوب بین مردم، مسؤولان و نیرو‌های نظامی و انتظامی و با رهبری مقام معظم رهبری وجود دارد و ما امنیت خود را مدیون فداکاری‌های ایثارگران و شهدا هستیم.
 

فرمانده انتظامی سوادکوه افزود: نام نورانی شهدا بر روی هر کوی و برزن می‌درخشد و شعار امسال هفته نیروی انتظامی «پلیس هوشمند، امین مردم» است.

وی با اشاره به تشییع پیکر اولین شهید ژاندارمری استان مازندران که پس از سال‌ها مفقود‌الاثری به شهرستان سوادکوه وارد شدند، خاطرنشان کرد: شهدا با اهدای خون‌شان، امنیت را برای ما به ارمغان آوردند.

خادمی، ۳ وظیفه نیروی انتظامی را امنیتی، انتظامی و ترافیکی ذکر کرد و با بیان اینکه محور سوادکوه از شاهراه‌های اصلی اتصال به پایتخت است و از ابتدای امسال تاکنون، ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تردد خودرو با دستگاه پلاک‌خوان ثبت شد، اظهار کرد: کاهش ۱۰۰ درصدی تصادف‌های فوتی بخش راهور، کاهش ۱۸ درصد تصادف‌های جرحی بخش راهور، کاهش ۲۹ درصدی تصادف‌های فوتی پلیس‌راه سوادکوه و کاهش ۸۸ درصدی تصادف‌های جرحی پلیس‌راه بخشی از عملکرد نیروی انتظامی شهرستان سوادکوه است.

فرمانده انتظامی سوادکوه با بیان اینکه از ابتدای ۶ ماهه امسال ۴۰ درصد تولید پرونده قاچاق کالا نسبت به سال گذشته و ۴۰۰ درصد افزایش کشف ریالی قاچاق کالا هم داشتیم، افزود: کشف مواد مخدر ارتباطی با مردم سوادکوه ندارد و افزایش مقدار ۱۰ درصدی کشف مواد مخدر با فعالیت اطلاعاتی ما در سوادکوه به دست آمد.

خادمی گفت:  ما ضابط قضایی هستیم و طرح‌های نوروزی، رمضان، تابستان، اربعین و طرح‌های مختلفی را اجرایی می‌کنیم و کار پلیس عبادت است و این موضوع خستگی ما را کاهش می‌دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار