رئیس کل دادگستری مازندران در ادامه اظهار داشت: در همینجا از قضات محترم درخواست دارم که بیشتر جنبه صلح و آشتی را مد نظر قرار دهند . البته یکی از افرادی که نقش مهمی در اجرای قانون و عدالت دارد دادستان بوده و باید قاطعیت خود را در عمل به قانون نشان دهد.
کد خبر: ۷۸۳۸۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶ 29 September 2019

به گزارش تابناک مازندران. مراسم تکریم از خدمات ارزنده محسن_نوروزی و معارفه سیدرضا_حسینی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بابلسر با حضور یونسی_عالمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران، امام جمعه، فرماندار، مسئولین استانی و شهرستانی در مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) ارشاد بابلسر برگزار شد .

برگزاری مراسم تکریم و معارفه دادستان بابلسر در حضور رئیس کل دادگستری مازندران
 

بر اساس این گزارش، این راسم با سخنان آقایی رئیس دادگستری بابلسر آغاز شد که به اهمیت نقش دادستان در احرای برقرای عدالت در جامعه پرداخت .

در ادامه نوروزی دادستان سابق به بررسی عملکرد خود در 5 سال حضورش پرداخت و از حضور در این شهر اظهار رضایت داشت .

سپس پس از خیر مقدم فرماندار بابلسر ، حجت الاسلام والمسلمین سیدصادق اکبری در مراسم تودیع و معارفه دادستان عمومی و انقلاب بابلسر به سخنرانی پرداخت و اظهار داشت: یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، برقراری عدالت اجتماعی در کشور و عدل گستری توسط دستگاه قضایی است.

وی همچنین افزود: عدل گستری در کشور از جایگاه بالایی برخوردار بوده و امروزه با ریاست آیت الله رئیسی در دستگاه قوه قضائیه امید و انتظار مردم افزایش یافته است.

رئیس کل دادگستری مازندران در ادامه اظهار داشت: در همینجا از قضات محترم درخواست دارم که بیشتر جنبه صلح و آشتی را مد نظر قرار دهند .

یکی از افرادی که نقش مهمی در اجرای قانون و عدالت دارد دادستان بوده و باید قاطعیت خود را در عمل به قانون نشان دهد.

وی تاکید کرد: دادستان حسب قانون وظایف و اختیارات متعددی دارد که جمع اختیارات و تکالیف ما را به این مسئله رهنمود کرده که دادستان و دادسرا در همه امورات جامعه و حکومت حضور دارد.

 در ادامه سید رضا حسینی دادستان جدید بابلسر با شعر زیبایی سخنران خود را آغاز کرد و ضمن تقدیر از مسئولان بلند پایه استان و بابلسر اظهار کرد : تمام تلاش خود را در اعتلای عدالت در این شهر بکار میگیرم و از همه مسئولان در تحقق این امر دست یاری دراز می کنم .

در پایان قلی پور امام جمعه محترم بابلسر که با تاخیر حشور یافت از حضور مسئولان قضایی استان و مسئولان بابلسر تشکر کرد .

در پایان مراسم هدایایی از سوی مسئولان مختلف به دادستان گذشته اهدا شد و برای دادستان جدید آرزوی موفقیت کردند .

برچسب ها: دادستان بابلسر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار