یک خانه را هم که آتش بزنی،وقتی هر چیز سوختنی داخل خانه سوخت آتش بالاخره خاموش می شود!امیدوارم قصد نداشته باشید این یکی را جزو دستاوردهای دولت طبقه بندی کنید.
کد خبر: ۷۸۳۷۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴ 29 September 2019

به گزارش تابناک مازندران. گریه دار تر از بلایی که این روزها بر سر اقتصاد ایران آمده این است که مسئولان کشور و رسانه هایی که قرار بوده چراغ افکار عمومی باشند،حتی دقیقا متوجه نیستند در محیط اطراف ما چه تحولاتی در جریان است.
آخرین نمونه از این شاهکار،انعکاس گسترده رسانه ای گزارش اخیر بانک جهانی و پیش بینی آن مبنی بر خروج اقتصاد ایران از رکود در سال آتی میلادی است.!؟

بر اساس این گزارش، رسانه ها با خوشحالی خبر از تخلیه اثر تحریمهای آمریکا ظرف یکسال آینده می دهند.
عزیزان دقیقا از چه چیز خوشحالید؟!معنای گزاره فوق این است که تمام اثر (سطح فعلی) تحریمها بر داراییهای مولد کشور اعمال شده و ما در نقطه تعادلی جدید قرار می گیریم.
یک خانه را هم که آتش بزنی،وقتی هر چیز سوختنی داخل خانه سوخت آتش بالاخره خاموش می شود!امیدوارم قصد نداشته باشید این یکی را جزو دستاوردهای دولت طبقه بندی کنید. اقایان متفکر این گزاره یعنی اینکه تمام پس انداز وتمام نیروهای مولد و تمام اندوخته مردم به صفر رسیده.
بعضی وقتها فکر می کنم سیاستمداران ایرانی گمان می کنند همه مشکلات کشور ناشی از زنده بودن ماست! به همین دلیل است که به غذا و پوشاک و مسکن و هزار چیز دیگر نیاز داریم و احتمالا وقتی ما را به صبر بیشتر فرا می خوانند به یاد این گفته کینز هستند که "در بلند مدت،همه ما مرده ایم".
بله زمان واقعا حلال مشکلات است!
حلال مشکلات دولت فعلی
نخوردن
نپوشیدن
نخواستن
مرگ بجای درمان بیماری
ودریک کلام
مرگ
‌ همه خواسته های ملت است....

 تورم ۷۵٪در کالاهای غیر اساسی و۱۸۰تا ۲۲۰٪در کالاهای اساسی طی دوسال اخیر چه مفهومی میتواند داشته باشد؟

 دکتر معصومه حسین زاده

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار